Iets dat wij al lange tijd niet meer doen; Europees voetbalquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Lazovic? Voetbal doordeweeks?
Ik dacht dat dat alleen op vrijdag was? wat is er dan doordeweeks/
Wel handig. Zelf een 5 jarenplan opstellen zodat je zeker weet dat je 5 jaar lang lekker kunt blijven zitten. Ik ga het direct aan mijn baas voorstellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel op hopen.
Fontein (januari 2007):
[..]
Fontein (januari 2008):
[..]
Veel yids in de stadquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:49 schreef Aanvoerder het volgende:
We winnen wel om uiteraard de volgende wedstrijd weer te verliezen.
Met dat soort uitspraken heb je toch materiaal genoeg om iemand per direct eruit te knikkeren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel op hopen.
Fontein (januari 2007):
[..]
Fontein (januari 2008):
[..]
Voor het eerst in me leven dat ik het met je eens bent.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede zaak dat het eerste naar de toekomst gaat.
Ik begrijp niet dat er nog Ajacieden zijn die zoiets kunnen en durven te zeggen na dit seizoen.quote:
Dat was inderdaad met Valentijsdag!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Vorig jaar op deze dag Bremen.
Behoorlijk rommeltje toen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was inderdaad met Valentijsdag!
Nogal, heb me wel vermaakt daar, ondanks dat kutweer.quote:
Weet er vrij weinig meer van na de grenscontroles.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogal, heb me wel vermaakt daar, ondanks dat kutweer.
Jij zat in de tifosi-bus? Net als PLAE@?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet er vrij weinig meer van na de grenscontroles.
Nee, was met snuiftravel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij zat in de tifosi-bus? Net als PLAE@?
Kan prima, ik heb weleens naast hem in vliegtuig gezeten, stewardess kon er ook nog bij!quote:
Met bus is niks, ik vind dat Joden altijd met de trein horen te gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |