Silva is niet zo lang hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hebben we een keer een lange jan die overal bovenuit komt moet ie corners gaan nemen?
Urzaiz heeft de helft van zijn doelpunten bij atletico met zijn hoofd gemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Silva is niet zo lang hoor![]()
Ik heb die gast nog nooit bij Groningen een goal zien maken met ze hoofd.
Silva is 'gewoon' 1.80, niets bijzonders dus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Bruno Silva niet over Urzaiz?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef Sony_Nintendo het volgende:
[..]
Urzaiz heeft de helft van zijn doelpunten bij atletico met zijn hoofd gemaakt.
1,80, hmm toch verkeerd ingeschatquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Bruno Silva niet over Urzaiz?
Ik denk dat hij het anders bedoeldequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb het toch over Bruno Silva niet over Urzaiz?
1 mooi trapje?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
1,80, hmm toch verkeerd ingeschat![]()
maar ik vind het bullshit om hem corners te laten nemen omdat hij 1 mooi vrij trapje neemt?
WAT IS DIE LAZOFIETS TOCH EEN WALGELIJKE SPITS!
die voorzet was fout, maar kwam (on)gelukkig bij siem terecht die hem terugkoptequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
1 mooi trapje?
Hij legt ballen op de stropdas vanaf achteruit en gaf een mooie voorzet bij de 1-1 zondag, en bij Groningen heeft hij vaak genoeg laten zien dat hij een goede trap heeft.
En van deze corners krijg ik dikke schijt
Was fout?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
die voorzet was fout, maar kwam (on)gelukkig bij siem terecht die hem terugkopte
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:45 schreef jna het volgende:
Volgens mij hebben ze bij Ajax een weddenschap wie als eerste speler de andere cornervlag kan raken bij een corner vanaf de andere kant.
Kennedy heeft het meeste ingezet op zichzelf
Kennedy mag ook veel te vaak corners nemen terwijl dat altijd rotzooi isquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:18 schreef Badabingea het volgende:
Als die echt zo'n beroerde trap heeft laten ze 'm echt geen corner nemen.
Mensen die denken dat ze het alleen om die ene vrije trap doen
Dat zou best bijzonder zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:24 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik denk dat we met 1-1 gaan winnen.
wat een jodenstreekquote:Ajax speelt galaduel tegen Sheffield
woensdag 13 februari, door JH, Amsterdam, 22:49u, Sheffield FC
's Werelds oudste voetbalclub bestaat 151 jaar en viert dat op zondag 13 april met een galawedstrijd tegen Ajax. Echter, op datzelfde moment speelt het eerste tegen FC Groningen.
De oude club Sheffield FC maakt op haar website bekend dat AFC Ajax met een elftal met grote namen en jonge talenten naar Sheffield United’s Bramall Lane stadium zal komen. Vorig jaar, werd het jubileum gevierd met een wedstrijd tegen AC Milaan. Die pot werd door 18.000 enthousiaste voetbalfans bekeken.
Sheffield FC manager Dave McCarthy ziet de Amsterdammers nog altijd als een grote vis. 'Ajax is een Europese superclub en heeft een aantal van de beste spelers ter wereld voortgebracht. Het is een eer om tegen hen te mogen spelen.' Over de wedstrijd tegen Ajax zegt de trainer. 'Het is een fantastische mogelijkheid voor al die voetbalfans en we hopen dat er weer duizenden mensen uit Sheffield komen kijken. Het is dé kans om één van de meest getalenteerde jonge teams van de toekomst in actie te zien.'
Uit bovenstaande valt op te maken dat het waarschijnlijk een wedstrijd van Jong Ajax betreft, eventueel aangevuld met een paar spelers uit het eerste.
Het zit psv ook allemaal wel errug mee hoor. Ongelooflijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:00 schreef StarGazer het volgende:
Pfff als ik vanavond dat psv zie ploeteren tegen Helsingborg vind ik het alleen nog maar beschamender dat Ajax 9 punten achter staat
idd stelletje teringlijers, blij maken met een dooie mus. vooral de directie heeft dat weer joods geregeldquote:
Die 18.000 fans mogen blij zijn dat ze een speler als Urzaiz zien spelen. Velen hier die elke wedstrijd in de arena zitten hebben dat nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef DANILXL het volgende:
[..]
idd stelletje teringlijers, blij maken met een dooie mus. vooral de directie heeft dat weer joods geregeld
nope.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef Jasza het volgende:
Gaan er hier nog veel mensen naar die afscheidsmatch van Jaap?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:55 schreef Sethje het volgende:
dat word dus spurs-psv... leuk affice
Wanneer is die?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef Jasza het volgende:
Gaan er hier nog veel mensen naar die afscheidsmatch van Jaap?
zaterdag 26 juli in zwollequote:
Nee...ajax ff op een rustig pitje. komt wel weerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dit seizoen nog naar uitduels jij of niet?
Ajax praat met Stekelenburg over contractverlenging, en Van der Heijden heeft al verlengd tot 2013.quote:Maandag vindt de presentatie plaats van de evaluatie van de organisatie van Ajax door de speciaal daarvoor in het leven geroepen onderzoekscommissie. Berichten die nu al uitlekken spreken voornamelijk over harde kritiek op de huidige directie.
Wedstrijdje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:19 schreef MaxC het volgende:
Davids ook, is wel leuk wedstrijdje om wat fitheid op te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |