maar een stuk of 15quote:Op woensdag 2 april 2008 17:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Heb je dan nog meer toffe kroegen in de buurt van cs?
Dus ook kans van welquote:
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..quote:Op woensdag 2 april 2008 17:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus ook kans van welHoe liggen de kansen?
![]()
Lamme zakquote:Op woensdag 2 april 2008 17:42 schreef booo het volgende:
[..]
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..
Als één van jullie niet komt, kom ik ook niet!quote:Op woensdag 2 april 2008 17:45 schreef mash_ het volgende:
als bo niet komt, kom ik ook niet!
Dat voelt goed!quote:Op woensdag 2 april 2008 18:21 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als één van jullie niet komt, kom ik ook niet!
Heeeeee!quote:
Hm, nog een reden meer om niet te gaan dusquote:Op woensdag 2 april 2008 18:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Een complot! Maar ik kom denk ik sowieso niet.
Mijn bank ligt heel lekker, filmkijktechnisch gezien.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:42 schreef booo het volgende:
[..]
Klein, aangezien ik vrijdag schoolfeest heb, en reken maar dat ik dan zaterdagavond geen zin heb om weg te gaan. Hooguit om ergens op de bank film te gaan liggen kijken..
1,5 week geleden ofzo.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:06 schreef lauwert het volgende:
huh? 5 april ineens ? wanneer is dat gepland ?
\quote:Op woensdag 2 april 2008 18:57 schreef booo het volgende:
[..]
Heeeeee!![]()
[..]
Hm, nog een reden meer om niet te gaan dus
19 april is een prima datum, wat mij betreftquote:Op woensdag 2 april 2008 20:23 schreef lauwert het volgende:
Het staat er alleen pas sinds vandaag, lekker handig.
19 april is geen goede datum ?
Ook om het naar op te schuiven?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
19 april is een prima datum, wat mij betreft
Waarom opschuiven? Gewoon allebei doenquote:
Kan ookquote:Op woensdag 2 april 2008 21:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom opschuiven? Gewoon allebei doenDubbele pret [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |