ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef lauwert het volgende:
[..]
Het is niet alleen verzorgder. Schaamhaar is vervelend bij het pijpen. Hoef geen lange haren diep in m'n keel.
Het hoeft ook niet aan m'n neus te kriebelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.
Opnieuw!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef TheClown1 het volgende:
gewoon netjes bijknippen. niet alles weghalen. ziet er zo verlaten uit
Tuurlijk, op de ballen moet ook gezogen/gelikt/heel zachtjes gebeten worden!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.
heb je hier nou serieus uitleg bij nodigquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:43 schreef katerwater het volgende:
[..]
Opnieuw!![]()
Vertel eens: hoe moet je "netjes bijknippen"? En wat is de definitie van netjes?
Mag je als getrouwde man dan nog veel andere naakte kutten oraal beroeren behalve die van je partner?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:23 schreef Bright het volgende:
Sommige vrouwen trouwens ook- yeach, haar op je huig!!
Helemaal kaal? Dat is zķ 50 v.C.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:06 schreef s.bine het volgende:
Daarom helemaal kaal! en bij de vrouw ook! (streepje vindt ik zo jaren 90)
Ondermijn mijn irritatie-offensief eens nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
heb je hier nou serieus uitleg bij nodig
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mag je als getrouwde man dan nog veel andere naakte kutten oraal beroeren behalve die van je partner?
en wat als je thuis te weinig te eten krijgt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef Bright het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'
Maar zolang je er niet aan mag zitten is er dus helemaal geen sprake van haren tegen je huig, dus wat is je bezwaar nou precies?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef Bright het volgende:
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lipjes kaal, maar wel zo'n driehoekje boven dr poesje![]()
klein driehoekje dan maarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lipjes kaal, maar wel zo'n driehoekje boven dr poesje![]()
Hmmm, daarom heb ik dus zo'n goed gebit.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:02 schreef klipper het volgende:
Als je net gegeten hebt, is haar wel fijn,kan je tenminste gelijk flossen.
Nou, dat had zo maar mijn post kunnen zijn. Mijn vriendin redeneert dat als ze het toch bij "moet" houden, dat ze het dan net zo goed allemaal weg kan halen, wat mij persoonlijk ook het best bevaltquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:39 schreef Heatseeker het volgende:
D'r mag best haar zitten bij een vrouw, zolang het maar befbaar is. Zelf weiger ik mij schaamhaar weg te scheren, en me vriendin heeft daar veel vrede mee. Zij heeft liever haar bij me schaamstreek dan niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
kan je gelijk ff flossen daarna
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:36 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hou niet van flossen en zij denk ik ook niet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:02 schreef klipper het volgende:
Als je net gegeten hebt, is haar wel fijn,kan je tenminste gelijk flossen.
Inderdaad. Zelfs een herkauwend zoogdier zou deze "grap" niet eens meer vreten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Serieus mensen, die grap is inmiddels echt zo ver over de houdbaarheidsdatum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |