ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:00 schreef lauwert het volgende:
[..]
Het is niet alleen verzorgder. Schaamhaar is vervelend bij het pijpen. Hoef geen lange haren diep in m'n keel.
Het hoeft ook niet aan m'n neus te kriebelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.
Opnieuw!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:58 schreef TheClown1 het volgende:
gewoon netjes bijknippen. niet alles weghalen. ziet er zo verlaten uit
Tuurlijk, op de ballen moet ook gezogen/gelikt/heel zachtjes gebeten worden!quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor mannen jij treft, maar voor zover ik weet zit schaamhaar eromheen en niet erop. Ja tenzij je z´n ballen in je smoel neemt ofzo.
heb je hier nou serieus uitleg bij nodigquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:43 schreef katerwater het volgende:
[..]
Opnieuw!![]()
Vertel eens: hoe moet je "netjes bijknippen"? En wat is de definitie van netjes?
Mag je als getrouwde man dan nog veel andere naakte kutten oraal beroeren behalve die van je partner?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:23 schreef Bright het volgende:
Sommige vrouwen trouwens ook- yeach, haar op je huig!!
Helemaal kaal? Dat is zó 50 v.C.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:06 schreef s.bine het volgende:
Daarom helemaal kaal! en bij de vrouw ook! (streepje vindt ik zo jaren 90)
Ondermijn mijn irritatie-offensief eens nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:47 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
heb je hier nou serieus uitleg bij nodig
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Mag je als getrouwde man dan nog veel andere naakte kutten oraal beroeren behalve die van je partner?
en wat als je thuis te weinig te eten krijgt?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef Bright het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'
Maar zolang je er niet aan mag zitten is er dus helemaal geen sprake van haren tegen je huig, dus wat is je bezwaar nou precies?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 07:35 schreef Bright het volgende:
Wel eens gehoord van: 'Buiten de deur trek krijgen, maar thuis eten'
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lipjes kaal, maar wel zo'n driehoekje boven dr poesje![]()
klein driehoekje dan maarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lipjes kaal, maar wel zo'n driehoekje boven dr poesje![]()
Hmmm, daarom heb ik dus zo'n goed gebit.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:02 schreef klipper het volgende:
Als je net gegeten hebt, is haar wel fijn,kan je tenminste gelijk flossen.
Nou, dat had zo maar mijn post kunnen zijn. Mijn vriendin redeneert dat als ze het toch bij "moet" houden, dat ze het dan net zo goed allemaal weg kan halen, wat mij persoonlijk ook het best bevaltquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:39 schreef Heatseeker het volgende:
D'r mag best haar zitten bij een vrouw, zolang het maar befbaar is. Zelf weiger ik mij schaamhaar weg te scheren, en me vriendin heeft daar veel vrede mee. Zij heeft liever haar bij me schaamstreek dan niet.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:30 schreef Jerney_Kaagman het volgende:
kan je gelijk ff flossen daarna
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:36 schreef Outpost76 het volgende:
Ik hou niet van flossen en zij denk ik ook niet.
quote:Op maandag 26 mei 2008 23:02 schreef klipper het volgende:
Als je net gegeten hebt, is haar wel fijn,kan je tenminste gelijk flossen.
Inderdaad. Zelfs een herkauwend zoogdier zou deze "grap" niet eens meer vreten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Serieus mensen, die grap is inmiddels echt zo ver over de houdbaarheidsdatum..
doe ik idd ookquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:36 schreef stewieee het volgende:
Vriendin heeft meestal een streepje of kaal. Zelf vind ik voor een vrouw een streepje of een klein driehoekje het mooist.
Zelf scheer ik het kaal en laat het daarna weer een beetje groeien maar houd het wel bij. Als het te veel word weer alles weg
Dat je daar op let tijdens t douchen met andere mannen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:58 schreef MeatLoaf het volgende:
Niets mis met schaamhaar, zolang ze maar op de kut blijven zitten. Niets zo vervelend als haren tussen je tanden uit moeten halen.
Kaal hoeft van mij helemaal niet, want dan heb ik het gevoel dat ik met een minderjarig meisje aan het vrijen ben die nog geen schaamhaar heeft groeien. Ik denk dat ik een streept persoonlijk het beste vind bij een vrouw.
Zelf doe ik me bij mijn lul helemaal kaalscheren. Dat voelt lekker vrij, hij lijkt nog groter en het is bij na de voetbal onder de douche een teken van 'ik heb een vriendin'. Niet dat het belangrijk is, maar het is wel eenvoudig voor de statistieken zolang iedereen zich er aan houd.
Jij ook zeker? Dat je je geroepen voeld om daar op te reageren zegquote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:15 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Serieus mensen, die grap is inmiddels echt zo ver over de houdbaarheidsdatum..
Moet je dan met je hand voor je ogen gaan douchen om maar vooral elkaars pielemuisjes niet te zien?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je daar op let tijdens t douchen met andere mannen.![]()
hehe nee tuurlijk niet maar om dat nou een bewust item te maken is ook iets overdreven vind je nie?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Moet je dan met je hand voor je ogen gaan douchen om maar vooral elkaars pielemuisjes niet te zien?
Wie weet houdt ze van deepthroaten of hij heeft gewoon een kleine Willy.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:00 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
mmmmquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:36 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
Geschoren ballen zijn op zich wel lekker bij een man...
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zondag 15 juni 2008 17:53 schreef Liefke het volgende:
Ik heb alles kaal op een klein streepje na. Vind het heerlijk om alles daar weg te hebben, zelf word ik er ook veel geiler van
Zeker! En dan lekker zonder slipje onder een laken slapen in de zomer.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:58 schreef kluivie het volgende:
[..]
Een vrouw naar mijn hart![]()
heerlijk toch
Nou ik vind het heerlijk dat alles kaal is hoorquote:Op maandag 16 juni 2008 09:38 schreef Liefke het volgende:
[..]
Zeker! En dan lekker zonder slipje onder een laken slapen in de zomer.
Bij mannen maakt het me niet zo heel veel uit trouwens, helemaal kaal hoeft niet, bijgewerkt is wel lekker.
Ga jij nou in alle seks topics slowchatten? Het is nl. erg irritant naar mijn meingquote:Op maandag 16 juni 2008 20:11 schreef Liefke het volgende:
Is toch heerlijk om 's ochtends nog eens precies de avond over te doen? Alleen is het soms voor de nachtrust niet helemaal goed... maar als je een dagje vrij bent helemaal prima.
Met de zomer in aantocht zeg ik brazilian wax, ben je er direct een hele tijd vanaf!
Na een jaar zou ik inderdaad je mesje maar eens vervangen ja!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:07 schreef QrisS het volgende:
Ik scheer me al n tijd lang (jaartje ofzo) maar nu merk ik steeds vaker dat ik ineens rode bultjes krijg na het scheren. Normaal heb ik hier nooit last van gehad. Word het tijd om mijn mesje te vervangen? of om ander scheerschuim te gebruiken of om er na het scheren iets op te smeren?
Thx
Ja het voetballen is nu toch zwaar klote, laten we ze dan maar gelijk kaal scheren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na een jaar zou ik inderdaad je mesje maar eens vervangen ja!
Ik bedoel dus dat ik niet al n jaar met hetzelfde mesje scheer zo slim ben ik ook nog wel...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 22:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Na een jaar zou ik inderdaad je mesje maar eens vervangen ja!
Iets beter formuleren danquote:Op zondag 22 juni 2008 23:53 schreef QrisS het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat ik niet al n jaar met hetzelfde mesje scheer zo slim ben ik ook nog wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |