Bij netjes verzorgd dacht ik eigenlijk aan dat de haren netjes verzorgd waren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef katerwater het volgende:
Laten we maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien:
'Netjes verzorgd' vind ik een foute term. Schaamhaar is niet vies, het is natuurlijk. Schaamhaar wegscheren is volgens mij meer van esthetische aard, dan hygienische aard. Want als haar echt zo onverzorgd zou zijn, moet je werkelijk alles wegscheren.
Scheer je haar naargelang je kledij of persoonlijke smaak, maar ga anderen, zoals je partner niet afzijken omdat ie niet voldoet aan jouw lichamelijke eisen.
Alleen van je anus svp.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:03 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb mijn snikkel geschoren + balzak! Jeweetz! Moet ik hier pics posten!?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:38 schreef _bigmac_ het volgende:
helemaal clean daar beneden.
Schaamhaa ris zo kut
quote:Op maandag 18 februari 2008 16:49 schreef Ulreazj het volgende:
Geen Amazone bossen zoals die Aziaten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef BlixaBargeld het volgende:
Bij een vrouw schaamlippen kaal, maar bij voorkeur toch een streepje erboven, maar helemaal kaal is niet echter mijn ding.....
Bij mezelf..... netjes getrimd en zak kaal
Dat heb ik dus met vrouwen die het in een V vorm scheren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:02 schreef marjo84 het volgende:
Zou iemand me voor eens en altijd willen uitleggen wat het doel is van een streepje? Is het opwindend ofzo? Ik vind het zelf nl geen gezicht, heb meer zoiets van: als je toch bezig was, had je het dan niet even kunnen afmaken?
Jeej, ik ben niet de enige die dat vind!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:05 schreef Daklem het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met vrouwen die het in een V vorm scheren.![]()
"Ik speel liever in de bosjes"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 11:25 schreef fruityloop het volgende:
Figuurtjes, streepjes etc etc knippen doe je op de kleuterschool inderdaad, het is daar beneden een speelplaats, geen kermis.![]()
Pijltje zal het is voorstellen hier thuis hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:48 schreef lucky_m3 het volgende:
streepje of pijltje is leuk
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:56 schreef Samzz het volgende:
Vriendlief heeft graag een streepje, ik liever kaal, maar ach, streepje kan er wel vanaf
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap dat flos-gezeur nooit als het om mannen gaat.. stop je dan expres al die haren in je mond of wat? Ik heb daar zelf nooit last van, man maakt me niet uit dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |