Vorig topic: Schaamhaar, ja of nee ..... deel 2quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haar, nee danku! De man graag netjes verzorgd, helemaal kaal hoeft zeker niet maar wat eerder gezegd is, gewoon kort bijgehouden
Bijval.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef katerwater het volgende:
Laten we maar eens de knuppel in het hoenderhok gooien:
'Netjes verzorgd' vind ik een foute term. Schaamhaar is niet vies, het is natuurlijk. Schaamhaar wegscheren is volgens mij meer van esthetische aard, dan hygienische aard. Want als haar echt zo onverzorgd zou zijn, moet je werkelijk alles wegscheren.
Scheer je haar naargelang je kledij of persoonlijke smaak, maar ga anderen, zoals je partner niet afzijken omdat ie niet voldoet aan jouw lichamelijke eisen.
Nergens voor nodig, daar is wax voor uitgevonden!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef Hephaistos. het volgende:
Bij vrouwen is echt niks erger dan een op het eerste gezicht kale kut, die dan aanvoelt als schuurpapier. Brr dan liever netjes gedekt.
mee eens....maar zeer dat dat doet....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:33 schreef Sonata het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, daar is wax voor uitgevonden!
Stel je niet aan....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef rosaatje het volgende:
[..]
mee eens....maar zeer dat dat doet....
*mompelt iets over mooi zijn en pijn lijden*quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:37 schreef rosaatje het volgende:
[..]
mee eens....maar zeer dat dat doet....
Je doet je naam geen eer aan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef PluisigNijntje het volgende:
Haar, nee danku! De man graag netjes verzorgd, helemaal kaal hoeft zeker niet maar wat eerder gezegd is, gewoon kort bijgehouden
Nee inderdaad, als je daar al problemen van maakt ben je geen echte liefhebber.quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:00 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Ja, want lange krulharen in je mond bij orale seks is natuurlijk helemaal niet vervelend![]()
Verkeerde redenatie. Als je het zo bekijkt moet je je kop ook kaalscheren. En niet te vergeten de binnenkant van je neus en je wenkbrauwen.quote:Je wast je toch ook, je poetst je tanden, je gebruikt deo en je loopt niet met een dikke baard rond? Nou dan.
Ach, misschien is het wel een normale vrouw.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:27 schreef Rubbin het volgende:
Absoluut geen schaamhaar bij vrouwen... heb et zelf ook nie... Kan me namelijk wel voorstellen dat een vrouw ook niet met de neus in de feiten gedrukt wil worden :p
Een streepje maar dan ook meer niet en natuurlijk de lippen zo glad mogelijk!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:39 schreef Heatseeker het volgende:
D'r mag best haar zitten bij een vrouw, zolang het maar befbaar is. Zelf weiger ik mij schaamhaar weg te scheren, en me vriendin heeft daar veel vrede mee. Zij heeft liever haar bij me schaamstreek dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |