Het komt zelfs in de reclameblokken voorbij, dat lijkt me toch wat overdreven voor een grapje...quote:
Hier ook!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:09 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavondmiddag![]()
Zo, de kaarten voor REM zijn in de pocket![]()
quote:
Niks is wel te beste omschrijving iddquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:32 schreef -Hans- het volgende:
Ik vind de nieuwe Leaf echt 10x niks.
Volgens mij slaat de schrijver van het artikel de spreekwoordelijke spijker op zijn kop. Het commerciële gehalte druipt van Leaf's nieuwe single af en echt origineel is het nou ook niet te noemen. Als we een paar singles verder zijn zullen we het echt weten of de schrijver gelijk heeft. Ik geef hem absoluut het voordeel van de twijfel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:38 schreef Piles het volgende:
Niks is wel te beste omschrijving idd![]()
Ben het ook steeds meer eens met die recensie die ze helemaal afkraakte
Het zou eens tijd wordenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
En zal Milow nou de nieuwe Megahit zijn? Morgen zullen we het wel horen!
Vind ik nog netjes... Denk da'k het na 5x vallen opgeef (dus na ca. 4 meter)quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 kan ook niet schaatsen, maar dan écht niet.
2 rondjes in 2 en half uur
Morgen gaan er veel kinderen uit mn klas (legaal: met de rest van de school) schaatsen om de lessen te ontlopen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind ik nog netjes... Denk da'k het na 5x vallen opgeef (dus na ca. 4 meter)
quote:
Jeremy's - Oh Yeah Aha Oh?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ga zometeen de stad in (koop avond). Iemand nog tips mbt. goede cd`s waar ik eens naar op zoek moet gaan?
Voicst - Tale of Two Devils?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
ga zometeen de stad in (koop avond). Iemand nog tips mbt. goede cd`s waar ik eens naar op zoek moet gaan?
Is dat wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |