quote:
Echt weer zo een tussen seizoen boost op de TL. Ik denk dat ik nog maar ff wacht dan. Nog wel een leuke vleugel speler nodig eigenlijk. Is er nog een VleugelTrainer met een leuke spelert voor mij? Met koppen en passen?quote:Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
quote:1 893 882 ¤ (2 003 646) ¤
quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Mitchell Feberwee heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Kan ik hem een plek in ons jeugdteam aanbieden?
Ik heb al een poosje geen 15-jarige meer aangeboden gekregen. Maar deze week een fijne 16-jarige (45 dagen). Zie een paar posts hierbovenquote:
Ik heb geaccepteerd, maar ik zie nog niks op m'n algemene pagina. Het zal nog wel komen, ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef AirRaid het volgende:
Kleintje Pils en Parels voor de Zwijnen heb ik zojuist uitgenodigd. De Deamonnetjes moeten ook nog accepteren, hierna is er dus nog plek voor 1 team in de Premier League
Schrijf Refused aan, die heeft volgens mij nog wel plek over.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:03 schreef Re het volgende:
oh, dus hoe zit het nou met de verdere jeugdteams?...
1 plek inderdaad, maar die gaat niet richting een voor mij onbekende. MadKow is momenteel uitgenodigd maar heeft de afgelopen dagen niet ingelogd. Als die accepteert zit mijn divisie weer vol.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef rompompom het volgende:
Schrijf Refused aan, die heeft volgens mij nog wel plek over.
Airraid/Xummon moet je hebben.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand me even uitnodigen voor een jeugdleague, ik snap er geen zak meer van
ik dacht dat tie al over wasquote:Op zondag 17 februari 2008 23:17 schreef AirRaid het volgende:
Re zijn jeugdteam zit nog volop in een andere jeugdcompetitie dus uitnodgigen gaat toch al niet
Details.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:41 schreef Re het volgende:
[..]
ik dacht dat tie al over was... zit ik pas halverwege
die komt er nietquote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Yankee_One het volgende:
wie gaat Division 2 beheren?
Er zijn nog steeds drie FOK! jeugd divisies: Premier, One en Careless. Die laatste is eerder Care Less, trouwens. Dat is gewoon een vaste divisie zonder wijzigingen elk seizoen. De andere twee hebben een onderlinge P/D regeling.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:51 schreef Yankee_One het volgende:
wie gaat Division 2 beheren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |