ik vul het gewoon aan met teams uit Division 2..quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:17 schreef AirRaid het volgende:
gewijzigde mogelijke indeling:
Fok Youth Division One
JeugdVoetbal diepFries - Uitgenodigd
The new vintages Uitgenodigd
Zandpol Trappers Juniors - bestaat niet meer?
Jong Wurdsje Zit er al in
De Daemonnetjes Uitgenodigd
FC RKDEO A1Uitgenodigd
FC Ossie 2 - bestaat niet meer?![]()
FCDE Youth - bestaat niet meer?
Fok Youth Division Two
Young Kows
Little Vultures
Yankee Juniors
YMFC College
FC DU'81 A1
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:32 schreef AirRaid het volgende:
Fok Youth Association (FOKYA)
(AllianceID: 70952)
Willen de teams zich dan verwijderen uit de competitie waar ze inzitten? Of de divisie eigenaar ze verwijderen uit de competitie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:51 schreef AirRaid het volgende:
LET OP
teams die al/nog in een comp zitten kun je nog niet uitnodigen
Dat kan niet als de competitie bezig is, om naaiacties te voorkomen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Willen de teams zich dan verwijderen uit de competitie waar ze inzitten? Of de divisie eigenaar ze verwijderen uit de competitie?
aha divisie 2 is dus nog bezig.. dan wacht ik daar op..quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat kan niet als de competitie bezig is, om naaiacties te voorkomen.
Zondag is 't klaar.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:07 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
aha divisie 2 is dus nog bezig.. dan wacht ik daar op..
Dit betekend dat er 3 gaten vallen in de Premier en Division One..tevens zijn er nog 2 plaatsen in die Careless Division.. Die Careless doet niet aan promotie/degradatie..quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:17 schreef AirRaid het volgende:
gewijzigde mogelijke indeling:
Fok Youth Premier League
United Black Panthers
Holloway Wannabes
FC KVK Zit in FOK Youth Careless Division
De Nootjes Zit in FOK Youth Careless Division
Powerdashers
Kristiansund A1
Kleintje Pils
Parels voor de zwijnen
Fok Youth Division One
JeugdVoetbal diepFries
The new vintages
Zandpol Trappers Juniors Zit in FOK Youth Careless Division
Jong Wurdsje
De Daemonnetjes
FC RKDEO A1
FC Ossie 2
FCDE Youth
Fok Youth Division Two
Young Kows
Little Vultures
Yankee Juniors
YMFC College
FC DU'81 A1
![]()
![]()
![]()
Nee, hij heeft zijn eigen max. gehaald, dat wil niet zeggen dat het uitstekend is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:57 schreef Silver_Shark het volgende:
ik moet nog 3 weken wachten
en trouwens:
Ard Westendorp: Ik denk dat de jeugdopleiding niet meer de beste plek voor hem is wanneer je kijkt naar zijn vaardigheid op het gebied van Positiespel. Hij kan zich gewoon niet meer verbeteren.
dus hij is uitstekend?
Je kan je a-spelers die trainen ook op een andere plek opstellen zodat ze wel vorm behouden en die jonge trainees op de trainingsplekken zodat ze training krijgenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:17 schreef Anno20 het volgende:
Gezien er in het tussenseizoen geen conditie meer getraind hoeft te worden, wat is dan verstandiger:
Je jongste trainees opstellen zodat die nog 2 weken training mee krijgen of je beste (a-)spelers (op trainingsplekken) opstellen en de vorm hoog houden?
Nou, dat wordt dan toch mooi opgevuld met de andere vijf teams? Als niemand de Careless in wil, ben ik best bereid daar in te stappen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:27 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dit betekend dat er 3 gaten vallen in de Premier en Division One..tevens zijn er nog 2 plaatsen in die Careless Division.. Die Careless doet niet aan promotie/degradatie..
voor 2m af te halenquote:Eduardo Sánchez [Staat op de transfermarkt] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 19 940, 20 jaar en 102 dagen, goed in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
De 1e is gemiddelde leeftijd de 2e % conditie training.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:25 schreef Yankee_One het volgende:
had iemand die table voor het conditiepercentage?
quote:L____ C%
17____14
18____14
19____15
20____16
21____17
22____18
23____19
24____20
25____21
26____23
27____24
28____25
29____27
30____28
31____30
32____32
33____34
34____36
35____38
36____40
37____43
38____45
39____48
40____51
wtf ik train controlerend spel met de jeugd aangevuld door individueel. Wat wil ie nou nog meer danquote:Immanuel Aldenhoven: Hij heeft een behoorlijk talent op het gebied van Verdedigen. Hij ontwikkelt dit echter niet optimaal met de huidige training. Denk daar maar eens over na..
waarvoor is die tabel?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e is gemiddelde leeftijd de 2e % conditie training.
[..]
Daar kan je je percentage conditie trainen op afstellen. Zodat je spelers op uitstekend conditie blijven.quote:
Stap aan het einde van deze comp in eentje met zes tegenstanders, dan kun je het synchroniseren na afloop van het volgende jeugdseizoen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:38 schreef NelisZ het volgende:
Op zich wil ik best meedoen in een hattrick jeugdcompetitie, ware het niet dat ik nog vijf wedstrijden in mn huidige league moet spelen... helaas
(tevens tvp)
Zozo, verdwaald, Re?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:43 schreef Re het volgende:
tvp, ik heb nog wel interesse in een eventuele YL plaats
365038
YT 80718
ooit eens een poging gedaan 3 jaar terug ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe!
Wel schandelijk hoor; al ruim vier jaar bezig en nog steeds geen lid van de FOK!-fed..
Beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Zo nee, heb je aardig wat leeswerk voor de boeg.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:35 schreef Re het volgende:
[..]
ooit eens een poging gedaan 3 jaar terug ofzomaar weer hernieuwde energie en tijd dus, kom maar op
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:31 schreef Grumpey het volgende:
passing +1, alle middenvelders hebben nu uitstekend of hoger in passing
quote:15-02-2008
De training van deze week is verloren gegaan als gevolg van onbegrijpelijke acties van de manager van de club.
die is er alquote:
er is een jeugd competitie gaandequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beetje op de hoogte van de laatste ontwikkelingen? Zo nee, heb je aardig wat leeswerk voor de boeg..
Ik zit al in div 1 en ga niet naar de premier league!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:14 schreef AirRaid het volgende:
[..]
zo?
gewijzigde gewijzigde mogelijke indeling:
Fok Youth Premier League
United Black Panthers
Holloway Wannabes
Powerdashers
Kristiansund A1
Kleintje Pils
Parels voor de zwijnen
De Daemonnetjes
FC RKDEO A1
Fok Youth Division One
JeugdVoetbal diepFries
The new vintages
Jong Wurdsje
FC Ossie 2
FCDE Youth
Little Vultures
Yankee Juniors
YMFC College
Fok Youth Division Two
Young Kows
FC DU'81 A1
The Future Fluts
nog 5 plekken vrij
Staat dan nu ook te koop voor zondagmiddag.. Ik hoop op een goed bod, zo niet, dan train ik 'm zelf nog even door icm passentraining..quote:Severijn Sassen (181382512)
Total Skill Index (TSI): 1 950
Loon: 330 ¤/week
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos
quote:Mathieu Boven:
Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in keepen vooruit van uitmuntend naar briljant.
), maar die is nu 16 jaar en 61 dagen dus die kan ik nog niet promoverenquote:Mel Niëns: Hij is vermoedelijk goed in Keepen op dit moment.
Of ga ik nu te ver?quote:Professionaliteit
Na vorig jaar knap tweede te zijn geworden, zijn de Holloway Wannabes dit seizoen ingedeeld in de Fok Youth Premier League. Om goed te kunnen presteren in deze prestigieuze competitie, is onlangs een professionele trainer aangetrokken, waar vooral de jonge aanvallertjes van kunnen leren. De uit Aruba afkomstige Jorn van der Sloot is namelijk een echte afmaker geweest. Desondanks is hij een bescheiden man en zal hij dit niet zo snel toegeven. Hij zal worden bijgestaan door Patrick van Eems.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
Persbericht van de Holloway Wannabes (het jeugdteam van de Holloway Wanderers)
[..]
Of ga ik nu te ver?
Wat heeft hij bij verdedigen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die gaat op de tl voor 2 miljoen, en dan kan ik een aanvaller kopen.
Dat en het is rendabeler om spelers langer te trainen op verschillende skills. Multiskill is het toverwoord, zelfs bij keepers: verdedigen is vanaf komend seizoen een stat die bijdraagt in hun prestaties.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:15 schreef Re het volgende:
[..]
er is een jeugd competitie gaande
ergens nog een samenvatting?
Bwhehehe!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
Persbericht van de Holloway Wannabes (het jeugdteam van de Holloway Wanderers)
[..]
Of ga ik nu te ver?
Ik stond eerste ,ik sta eerste en ik blijf eerste.Niemand die daar verandering in kan gaan brengenquote:Team Gsp W G V DV DT ± Pt
0. United Black Panthers 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Powerdashers 0 0 0 0 0 - 0 0 0
. - 0
. - 0
. - 0
. - 0
. - 0
en dan langzaam heen en weer bewegen ok?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:55 schreef maniack28 het volgende:
Ik zit erin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |