Sporten om 7 uur. Ben een beetje aangekomen sinds ik met Wiebel ben, dat moet er weer af.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Zojuist aangevallen door een joekel van een pre-historisch dier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De wond op mijn hand is overigens van de zeebaars afgelopen weekend, niet van deze dinosaurus...
en e-card.quote:
Hehehequote:Op donderdag 14 februari 2008 09:25 schreef Yurithemaster het volgende:
bah naar school fietsen en er dan er achterkomen dat je vrij bent
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog geen 10 minutes fietsen![]()
Dat is wel ruk inderdaadquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaan
inderdaad anders kon ik nog lekker uitslapen voor het werkquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan valt het nog wel mee. Wel jammer als je er speciaal voor bent opgestaan
Wat voor valentijns dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:40 schreef Nembrionic het volgende:
Ik krijg het hele jaar door al Valentijnskaarten. Je weet wel, van die fijne spam. Als er een echte tussenzit dat zie ik dat waarschijnlijk niet eens
Haha zulk soort zooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat voor valentijns dan?
Ik houd van je en voor een paar extra centimeter bestel nu?
Dan stop je met school aangezien je al ene verkapt baan aandbod had bij DVHNquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:29 schreef Etcetera het volgende:
ik wil weer naar stage of gewoon aan het werkzijn nog geen week bezig en nu al overladen met werk
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:42 schreef Etcetera het volgende:
klinkt leuk maar ik wil een diplomaanders zit ik met een flinke studieschuld opgescheept én je staat altijd sterker met een diploma
om nog maar te zwijgen over salarisverschil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |