Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
de ambassadrice van letlandquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Welk hoog bezoek, yur?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.![]()
ik ook nietquote:
Er van af komen lijkt me ook belangrijkerquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er van af komen lijkt me ook belangrijker
Nee gelukkig niet alleen een heel klein spatje op zn handquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef Soempie het volgende:
Jezus![]()
Je broer heeft niks? Geen olie over zich heen hoop ik?!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
tering wat hier net gebeurd:
Hebben we van tefal een nieuw verwamingselement gekregen voor de friteuse omdat de bij de oude kans op oververhitting kan onstaan. Dus vandaag nieuw element dr in en lekker frietjes gebakken. frietjes klaar tijd voor frikandellen en kroketten begint ie ineens te tikken, dus broer trek snel de stekker er uit en doet 2 stappen naar achter en toen boem de halve keuken onder de frituur olie![]()
Wie gaat er dan ook om 7 uur sportenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig.
Nou, ik moet werken. Ben doodop. Morgen ga ik mooi uitslapen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes afquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Je broer niks dus gelukkig, maar hoe is het met de keuken??
Inderdaad iemand een nieuw element sturen omdat de oude/verkeerde kan ontploffen en dan ontploft de nieuwe, maar uiteindelijk gewoon de oude er in gedaan dus heb wel lekkere frikandellenquote:Laat Tefal zoiets maar eens uitleggen zeg
Ja frituurvet, echt in één woord ideaal om van je keukenkastjes af te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes af![]()
quote:
Ik zing heel erg vals.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Bankhangen!
Tvkijken!
Slapen!
(...)
Of je komt om half 8 gezellig meezingen in de Noorderkerk, open repetitie straks![]()
Gewoon gaan en dan pas bellen als je voor de deur staatquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:Ik kan naar Sven! Zal ik gewoon gaan? Of zal ik eerst bellen?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef Soempie het volgende:Ik kan naar Sven! Zal ik gewoon gaan? Of zal ik eerst bellen?
Ik heb de sleutelquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gewoon gaan en dan pas bellen als je voor de deur staat![]()
Ik zou me maar gewoon geloven als ik jou was.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer! Eerst horen dan geloven
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
En dat hij dan daar ligt met z'n door-de-week-minnares
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komen
Bierquiz?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Bierquiz results:
Your Score: 80%
Good Beer Smarts
Valt me niets tegen voor een niet bierdrinker...
Z'n buurvrouw is stom.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon voor de deur staan en dan bellen dat je er over 10 minutes bent om vervolgens 3 minuten later de buurvrouw naar buiten zien the komen
Je kunt beter bellen inderdaad dan heeft ze de tijd om d'r kleren aan te trekken en weg te wezenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel![]()
Hier ben ik!![]()
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, Soempie rent nu vast druk door huis om spullen bijeen te graaien, en Yuri zal wel olie aan het opdweilen zijn, dus succes daar nog mee, ik ga ervandoor!
Boeieeeeeeeeeend!!!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.![]()
![]()
Veel plezier met svenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Soempie het volgende:
Ik heb alles en ga niet bellen. Toedeloe!!![]()
no wayquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Heb je ook nog iets teruggeroepen?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Hebben we van tefal een nieuw verwamingselement gekregen voor de friteuse omdat de bij de oude kans op oververhitting kan onstaan. Dus vandaag nieuw element dr in en lekker frietjes gebakken. frietjes klaar tijd voor frikandellen en kroketten begint ie ineens te tikken, dus broer trek snel de stekker er uit en doet 2 stappen naar achter en toen boem de halve keuken onder de frituur olie![]()
wat is dit vandaag jongensquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:31 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat ik net had, gaat mijn collega ineens naar huis, er komt rook uit de kruipruimte, hij moet snel naar huis. Dus ik bel hem onderweg en vraag hoe het is. Het huis staat er nog zegt ie, maar wel schade en hij mag nog niet naar binnen. Blijkt, de buren hebben de kruipruimte laten isoleren met PUR schuim, dit is in de fik gevlogen en de brand heeft zich ook doorgezet onder zijn vloer. Heeft de brandweer de boel geblust staat zijn gang en keuken blank en ook in de woonkamer.
dan wil je mijn 'vachtje' niet zien hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik zat te bedenken dat ik in die paar dagen dat ik thuis ben geen scheermes meer over m'n benen enzo heb gehaald.![]()
![]()
Een keer iets soortgelijks gezien: toen had m'n moeder de deksel op de friteuse gedaan, maar het was een model waarbij dat niet de bedoeling was. Daarna is er een hele tijd in de garage gefrituurdquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |