quote:
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Neequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hee, dat is hartstikke mooi nieuwsHad je hem nog niet laten blokkeren dan?
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef erkel het volgende:
Pinpas is terechtIk zal 'm even afhalen en gelijk door naar Perry Sport om een skipully te halen.
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:21 schreef Soempie het volgende:
Mikkie heeft z'n verjaardag uit de kalender gehaald.
Ik was 'm verloren in de kantine op mijn werk. Het chipsaldo zal wel leeg zijn, maar hij is gelukkig terecht. Anders had ik ook een groooot probleem gehad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb je hem zelf weer teruggevonden of heeft iemand hem afgeleverd bij de politie?
Eerlijke mensen
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan was ie behoorlijk serieus over hier niet meer willen komen
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Statementquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Raar. Als ik hier niet meer zou komen, zou ik echt de moeite niet nemen om m'n verjaardag uit de OP te halen.
Dat is nogal een statement, ja.quote:
Damn!quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:40 schreef LadyBlack het volgende:
Over verjaardagen gesproken:
Gefeliciteerd Its-Jojo-4you!!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Damn!![]()
Daar keek ik dus naar -wilde hem al feliciteren- en toen viel me op dat de verjaardag van Mikkie weg was.
Jojo!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:32 schreef Etcetera het volgende:
wat praten friezen irritant![]()
er zitten 2 tegenover me
Dag Slijpseltjequote:Op donderdag 14 februari 2008 14:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hoi!aan iedereen enzo op Valentijnsdag
![]()
![]()
Neuh Nooitquote:
Ik heb er zes goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat bakken jullie er van?
Mijn score
viel niet tegen.
Weet niet meer precies, maar hij wilde iets nuttigers doen dan SC'en geloof ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh Nooit
Wel met de rozenactie op school, die door de proefwerkweer een week eerder was, twee rozen gehad. Maar van gewoon vrienden
Waarom is Mikkie weg dan, trouwens?
Goeie reis alvast!! En sympathiek om toch even naar de begrafenis te gaanquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Goedenmorgen...
De dag van terugreis is gekomen, bah...
Net eindelijk kunnen inchcken, de KLM bleek een ander vluchtnummer te hebben gekozen voor onze vlucht en dat was niet bekend gemaakt. Tsja, dan is het logisch dat je niet bekend bent in het systeem...
Vanmorgen toch ook maar even bij de begrafenis geweest, de condoleance althans.
Het leek wel of het hele eiland uitgelopen was, wat een mensenmassa. De live muziek was wel erg mooi en indrukwekkend.
Nu nog 12 uurtjes vakantie en dan weer back home...
Dank v.w.b. de trip, hoop een beetje te kunnen slapen aan boord. Vliegtuig zit propvol, dus echt liggen zal niet lukken helaas.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie reis alvast!! En sympathiek om toch even naar de begrafenis te gaan![]()
Goeie daad voor vandaag weer gedaan moet je maar denken
Hm. 10 goedquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Wat bakken jullie er van?
Mijn score
viel niet tegen.
quote:Your Score: 53%
Failure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |