quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef Etcetera het volgende:
jouw sig is ook leuk LB![]()
ik zat net op loesje te struinen: de echte uitdaging is natuurlijk 40 dagen seks met en EO-er
pssst d'r staat een typo in zag ik netquote:
je moet nog slapen lieverdquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben koffieverslaafd. Heb al 6 koppen koffie op vanavond.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
pssst d'r staat een typo in zag ik net
Lijkt me een goeie strategiequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je moet nog slapen lieverd![]()
en dat ga ik nu ook doenmorgen gaat voor 6u de wekker
moet om half 9 op school zijn en vriend van m'n zus moet er ook om 6u uit.
of ik ga er eerst gewoon af en ontbijten en daarna aankleden.... ja dat doe ik wel
Moet je een perculator kopen, dan laat je het wel uit je hoofd om zo vaak koffie te zettenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Soempie het volgende:
Ik ben koffieverslaafd. Heb al 6 koppen koffie op vanavond.
Perculator en cafetičre haal ik steeds door elkaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moet je een perculator kopen, dan laat je het wel uit je hoofd om zo vaak koffie te zetten
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin om op te zoeken wat het is. Het is vast veel werk om er koffie mee te zetten.
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radioquote:
Carcassonnequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radio
Ik zit al een tijdje Carcassonne online te spelen
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijdequote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Frustrerend. Het is echt een leuk nummer van de reclame maar opeens wordt het weer compleet doodgedraaid op de radio
Ik zit al een tijdje Carcassonne online te spelen
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ik denk: Ik duik hier nog even binnen...
Idd... dat ding verkoopt zichzelf wel lijkt me. Ferrari maakt toch ook geen reclamequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijde
Oh vast wel, maar niet van die dure reclames op tv. En Audi is ook niet zo'n merk die een geweldige auto nodig heeft om de rest van het merk een beetje op te krikken (een truc die Nissan kan gaan gebruiken met de GT-R)quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Idd... dat ding verkoopt zichzelf wel lijkt me. Ferrari maakt toch ook geen reclame
http://www.brettspielwelt.de/Spiele/quote:
Ja deze moet je hebben: http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc&feature=relatedquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die in de reclame gaat wel wat anders dan deze, maar ik snap je punt. Ik vind het wel vreemd dat Audi reclame maakt voor de R8 trouwens, maar dat terzijde
He-le-maal niet...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]'navond
Al klaar voor de terugreis?
Nietes, want ik vind de remix leukerquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja deze moet je hebben: http://www.youtube.com/watch?v=aB36GAPcfvc&feature=related
Het is een rollenspel, maar om het overzichtelijk te houden zijn de verschillende rollen op kaarten gedruktquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:47 schreef wyccie het volgende:
Tim, is dat Weerwolvenspel een echt rollenspel zoals moordenaartje, of speel je ook met kaarten?
Ik heb namelijk wel eens een kaartspel gezien dat zo heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |