Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
de ambassadrice van letlandquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
Welk hoog bezoek, yur?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, op die leeftijd hebben ze dondersgoed in de gaten wat lekker is.![]()
ik ook nietquote:
Er van af komen lijkt me ook belangrijkerquote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er van af komen lijkt me ook belangrijker
Nee gelukkig niet alleen een heel klein spatje op zn handquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:16 schreef Soempie het volgende:
Jezus![]()
Je broer heeft niks? Geen olie over zich heen hoop ik?!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:13 schreef Yurithemaster het volgende:
tering wat hier net gebeurd:
Hebben we van tefal een nieuw verwamingselement gekregen voor de friteuse omdat de bij de oude kans op oververhitting kan onstaan. Dus vandaag nieuw element dr in en lekker frietjes gebakken. frietjes klaar tijd voor frikandellen en kroketten begint ie ineens te tikken, dus broer trek snel de stekker er uit en doet 2 stappen naar achter en toen boem de halve keuken onder de frituur olie![]()
Wie gaat er dan ook om 7 uur sportenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:22 schreef Soempie het volgende:
Gelukkig.
Nou, ik moet werken. Ben doodop. Morgen ga ik mooi uitslapen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:01 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nog nageroepen vandaagiets met gejoel en 'lekker'
het waren jochies van 12 ofzo![]()
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes afquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
Je broer niks dus gelukkig, maar hoe is het met de keuken??
Inderdaad iemand een nieuw element sturen omdat de oude/verkeerde kan ontploffen en dan ontploft de nieuwe, maar uiteindelijk gewoon de oude er in gedaan dus heb wel lekkere frikandellenquote:Laat Tefal zoiets maar eens uitleggen zeg
Ja frituurvet, echt in één woord ideaal om van je keukenkastjes af te krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:28 schreef Yurithemaster het volgende:
De keuken is alleen vies het vet droop van de kastjes af![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |