NL toch ??quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
Verder ben ik ook benieuwd naar Badr Hari, veel talent. Hij komt volgens mij alleen voor Marokko uit
Op K1 van 2007 vechte hij niet als nederlander volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:14 schreef Disher het volgende:
[..]
NL toch ??
z'n website eindigt ook met .nl http://www.badrhari.nl/
Klopt! Wiki: Badr bezit een dubbele nationaliteit en vecht onder de Marokkaanse vlagquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, ik kan me herinneren dat er MOR achter z'n naam stond. Hij is Nederlander, maar komt voor Marokko uit als ik me niet vergis
Lame.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:51 schreef Menn0 het volgende:
[..]
Klopt! Wiki: Badr bezit een dubbele nationaliteit en vecht onder de Marokkaanse vlag
ja erg jammer. Hij is namelijk echt heel goedquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
Nee, ik kan me herinneren dat er MOR achter z'n naam stond. Hij is Nederlander, maar komt voor Marokko uit als ik me niet vergis
Inderdaad! Hij is acht keer wereldkampioen kick/thaiboksen geworden, daar kan geen andere Nederlander tegenop.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:05 schreef Pakspul het volgende:
Ramon "Diamond" Dekkers aangezien hij in Thailand iedereen daar heeft kapot getrapten alle Nederlandse K-1 World Grand Prix winnaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |