die laatstequote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:41 schreef Juicyhil het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jesse McCartney - Leavin' - Official Video HQom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Miley Cyrus - Start All Over - Official Video (HQ)
Deze vind ik er goed
Commercieel kutplaatje, maar geld moet rollen hè, net als de balquote:
Die wilde ik dus net tippen, ik loop achterquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:00 schreef spassmetbass het volgende:
On-ge-lo-felijk! Dacht ik opeens dat Amy Whinehouse plastische chirurgie had ondergaan en plotsklaps een lekkere babe geworden was, zit ik naar een 16 jarig meiske te kijken/luisteren mét de stem van Amy zelve. ...Heel erg prettig dit!
Gabriella Cilmi - Sweet About Me
Ik ken dit nummer al echt een hele tijd, vanaf het eerste moment ben ik er helemaal weg van. Dus ja, er is iets mis bij je.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:56 schreef jorisvo het volgende:
ok mischien is er iets mis bij mij
maar ik vind "Miley Cyrus - Start All Over" echt verschrikkelijk kattengejank. Net niet vals, maar ik wil haar never nooit van mijn leven live horen, dat zal wel verschrikkelijk zijn!
kun je dit mooi vinden?
verschrikkelijk amerikaans overacting
het is de B tot de A tot de B E Lquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:43 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Darryl ft Ali B, Soumia & Rio (Ryan Babel) - Eeyeeyo
Boeit niet blijft lekker nummerquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Goed overgenomen van Buma in mijn Zak van de JVT.
X to the Z, X-zibit en Snoop to the D O double GG deden dat ook al hoorquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Goed overgenomen van Buma in mijn Zak van de JVT.
Nieuw is het niet meer echt hèquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:27 schreef incognitoomuch het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Universal Truth - Matrix & FutureBound
Universal Truth - Matrix & Futurebound.
Voor de mainstream DnB liefhebbers
Ik ken het alleen van JVT.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:35 schreef Molluck het volgende:
[..]
X to the Z, X-zibit en Snoop to the D O double GG deden dat ook al hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop