Je spullen krijg je sowieso niet via internet opgestuurdquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:18 schreef schwa78 het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nieuw systeem.
Van mijn oude systeem kan ik de monitor nog gebruiken (SyncMaster 223BW) en muis, keyboard en andere kleine zaken doen het ook nog wel.
De pc gebruik ik vooral voor multitasken (internet, programmeren, downloaden, online tv-kijken, poker). Games speel ik eigenlijk nooit.
Systeem moet weer een jaar of 3 meekunnen. Ik heb geen zin om de pc zelf in elkaar te zetten en het liefst haal ik hem in 1 keer op in een winkel ipv alles via internet toegestuurd te krijgen.
Budget: ca. 800 euro
Alle tips zijn welkom (Y)
scherpquote:Op maandag 27 oktober 2008 19:06 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Je spullen krijg je sowieso niet via internet opgestuurd
Voor die prijs is dat zeker een goed aanbod. Maar bedenk wat je ermee wilt gaan doen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:33 schreef schwa78 het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2274
Met 1000 euro kun je veel meer... Koop allereerst een fatsoenlijke kast met voeding (kijk eens naar Antec). Want vooral die voeding (b-merk van hier tot Tokio) is barslecht. Die Quad kun je eventueel laten staan, omdat je dus aan fotobewerking etc. doet. Vervang die 9800 GT door een HD 4850, veel betere prijs-kwaliteit. Geheugen zou ik 800 MHz nemen, kost bijna niks extra's. En wat moet je met McAfee als er betere alternatieven zijn, die gratis zijn, zoals Avira en AVG?quote:Op maandag 3 november 2008 14:41 schreef Marinos23 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb een budget van ongeveer 1000 euro. Laatst was ik een beetje aan het zoeken en toen kwam ik bij deze pc. Ik vraag mij af of dit een goede is om mee te gamen en om doorsnee activiteiten (autocad, photoshop) uit te voeren.
ik ben benieuwd naar jullie mening.
Behuizing: NoRRoD Midi ATX
Voeding: RECOM Voeding 450
Moederbord: Asus P5KPL-C/1600
Processor: Intel Core 2 Quad Q9300
Cooler: Intel Boxed
Videokaart: Point of View GeForce 9800 GT 512 MB
Geluidskaart: 5.1 onboard
Netwerk: 10/100/1000 Mbit/s onboard
Geheugen: 4GB DDR2 667MHz (2 x 2GB)
Harde schijf: Samsung SpinPoint F1 1TB SATAII
CD/DVD: Samsung DVD Rewriter S203P 20x SATA
Cardreader: Ja
Software: - Windows Vista Home Premium
- McAfee Antivirus 2008
ikvind em wat prijzig, wat wil je er mee gaan doen?quote:Op vrijdag 7 november 2008 02:13 schreef Bond het volgende:
Goedendag,
Ook ik zou graag wat tips willen hebben voor de aanschaf van een nieuwe pc. Mijn 7 jaar oude pc gaat nu echt een stuk minder doen. Ik heb destijds zelf iets samengesteld, dat wil ik nu niet. Deze pc is nu zo traag het moet echt een nieuwe worden.
Waarvoor ik de pc wil gebruiken is het zwaarste denk ik toch wel fotobewerken en af en toe een spel. Belangrijk voor mij is dat ik er weer jaren mee vooruit kan.
Ik had zelf een bedrag van ¤ 600 in gedachten. Nu zag ik bij de Paradigit deze pc staan: Klik .
Het is wat boven mijn bedrag, maar leek mij wel goed systeem (quad core, 4GB, het leek me wel wat).
De vraag is is dit een goede pc (neem het aan van wel)? Is dit een goede prijs? (ergens anders goedkoper?)
Wellicht zeggen jullie wel dat jullie iets heel anders zouden aanschaffen, dan sta ik daar zeker voor open. Ik vind het wel fijn als ik mijn pc gewoon in een winkel kan ophalen, maar als via i-net echt heel veel scheelt wie weet
Hmm ik kon ook niet echt duidelijk worden wat nu vergelijkbare systemen waren.quote:
Internetten, MSN, Office, fotobewerking, sporadisch een spel.quote:wat wil je er mee gaan doen?
De nieuwste games op hoge instellingen? Dan wordt 1000E misschien een beetje krap.quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:22 schreef Paupertje het volgende:
Dag mensen,
Ik ben ook een keer toe aan een nieuwe pc. Budget 1000,-
Zoek een complete pc (dus incl. scherm, boxen, muis, toetsenbord) voor de nieuwste games. Liefst dat de games ook nog op vrij hoog kunnen draaien. Verder ook nog wel foto en filmbewerking. Ik zou zeggen brand los.
Zelf wat proberen samen te stellen. Mijn broertje trouwens ook.quote:Op dinsdag 11 november 2008 15:55 schreef skyrebel het volgende:
[..]
De nieuwste games op hoge instellingen? Dan wordt 1000E misschien een beetje krap.
HighEnd Game PC die tweakers deze maand heeft samengesteld is ongeveer 1500E
quote:Op maandag 1 december 2008 12:44 schreef Make-Yourself het volgende:
Ik ben op zoek naar vervanging van een pc met 19" crt die inmiddels bijna 10 jaar oud is (specs niet van belang).
Om verschillende redenen staat de pc in de woonkamer. Daarom wil ik nu ook wel eens een systeem dat een beetje strak uitziet en niet teveel ruimte in beslag neemt.
Na een eerste oriënterende ronde op I-net is mijn oog gevallen op de Xxodd XLi 390t. Een mooi strak systeem met alle nodige aansluitingen en interessante specs. Het touchscreen is niet noodzakelijk en ik heb dit systeem elders gezien, waarbij dit scherm optioneel was, maar Xxodd zelf bood meer mogelijkheden om de specs aan te passen. (lijkt mij in verhouding ook meer waar voor je geld dan de HP touchdinges)
Ik wil ermee:
- office app's gebruiken (met als zwaarste prog Adobe 8 pro)
- surfen, d/l'en etc.
- mini-dv filmpjes overzetten en bewerken (basic)
-..?!
Eigenlijk gewoon standaard stuff dus..niet zwaar gamen of HD filmpjes bekijken. Ik weet dat ik met een simpel desktopje met flatscreen monitor waarschijnlijk goedkoper uit ben, maar 't oog wil in deze absoluut ook wat.
Ik denk dat het overzetten en bewerken van de "homevid's" nog het meeste vraagt van het systeem. Dus mijn vragen zijn;
- kan ik met de basic set-up voldoende vooruit (evt extra intern geheugen)?
- welke Vista versie moet ik nemen?
Aangezien mijn relatief jonge thuistheater met hd recorder geen bluray's of dl-dvd's slikt, lijkt me een dergelijke brander niet praktisch.
Waar moet ik nog opletten?
Alvast bedankt!
Hmzz..tja...heb ik ook aangedacht, maar dit is een all-in-one. Kastloos dus en lukt jou dat ook en net zo strak en mooi?quote:Op maandag 1 december 2008 17:45 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Voordat geld zou je beter zelf iets in elkaar kunnen zetten, en er een mooie kast omheen doen en een goed en mooi beeldschermpje. Zit je nog met wat draden, maar die kunnen ook makkelijk weg gewerkt worden.
Ik weet niet wat voor kleur je woonkamer is, en welke kleur het dus moet worden, maar kan eventueel wel iets samenstellen voor een indicatie, als je aangeeft in wat voor kleur het moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |