quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:58 schreef kepler het volgende:
[..]
cute
Alles goed verder gijs?Met je vrouw ook?
WHOEHAHAHAHAAquote:
WHAHAHAHHAHAAquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Traaanen van gehad hoor,....
[ afbeelding ]
mooi,quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:06 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
alles goed hier
hier ook?? nog steeds zelfde?
jaaa tis echt een schatjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat een heerrrlijk gezichtje hee!!
En wat een haar ook!!Amber is nog zowat kaal... lijkt op dr pa
owh jah? wie wat? jij?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:10 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi,
hier weinig veranderdIk ben alleen nu aan het afstuderen
De rest van de Gijsjes hebben volgens mij allemaal of een kind, of een nieuw huis (of allebei)
Ben vorige week begonnen met afstuderen, over een paar maanden eindelijk klaarquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:12 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
owh jah? wie wat? jij?
Neet heeft er iets bij hoorde ik
WHOEHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Bij 30 seconden,... met geluid,... die neger,.... grootste tranen van 2008![]()
![]()
http://www.leenks.com/link100521.html
Klinkt als een gruwelijke baard,.... dat is best een listige aflevering. Worden ze achterna gezeten door een groep rednecks,..... valt de cameraploeg aan enzo, omdat ze I love Gay op een US pickup geschreven hebben en er door het zuiden van de US mee toerenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:30 schreef Bastard het volgende:
Vanavond is top gear in amerika ... gaan ze rondrijden met teksten als "country music sucks" op hun autos geschilderd
Mooi gemaakt.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:01 schreef Chocobo het volgende:
http://www.leenks.com/link100832.html
Ben zo benieuwd Gijs,.... geen LO voor jou he dit weekendquote:
Weekend gaat niet door. Kuiken is ziekjes.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:10 schreef Chocobo het volgende:
Ben zo benieuwd Gijs,.... geen LO voor jou he dit weekendHet spel is zoooo goed.
Pak die piiiiik daaaaaaannnn!!
Er zitten geen Lego-Nazi's inquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:45 schreef kepler het volgende:
over Indiana Jones gesproken
http://indianajones.lego.com/en-US/Games/Default.aspx
spamquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:44 schreef -Struikrover- het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, lekker. M`n maat is eindelijk vader geworden van een gezonde zoon ; Xander
sommigen kennen Jan wel hier; Jupiler NL
Aaahhhhquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoooo klein nog,... geweldig!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:23 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
spam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe langer je speelt hoe erger het wordt. Lees verhalen dat disc 1 de minste is,.... die minstequote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weekend gaat niet door. Kuiken is ziekjes.
Inmiddels 2 uur gespeeld. Uitgebreide indruk typ ik later...maar spel is
Dus je vermaakt je de komende 2 weken wel zeg maarquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef Chocobo het volgende:
Veel beter wordt het niet,... godverDit spel heeft echt alles. Vind het beter dan FFX,..... zonder twijfel in me,... LO pakt me gewoon meer dan een van de betere FF games,.... ziekelijk als ik erover nadenk!! Ode aan Mistwalker,.....
Bioshockquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Bastard het volgende:
Ga vanavond eens Bioshock checken dan!Heb ik ook zin in,.. gordijnen dicht en de onderwaterwereld in stappen.
Bioshockquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Bastard het volgende:
Ga vanavond eens Bioshock checken dan!Heb ik ook zin in,.. gordijnen dicht en de onderwaterwereld in stappen.
Gijssssss...laat die nu liggen tot na LO.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:49 schreef Bastard het volgende:
Oh dan doe ik er rustig 2 weken over hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bioshock is met 10-12 uur klaar, dat is te redden voor dinsdag hoor
Gefeliciteerd!!!!quote:
Daar is de deur, tot ziens!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |