abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56705870
Voor mijn werk ben ik op zoek naar jullie ervaringen met relatiegeschenken.
Ik wil graag weten wat het leukste is wat jullie ooit hebben gekregen of laten maken.

Ben op zoek naar ideetjes van onder de dertig euro, en ook naar een kleinigheidje (geen wuppies, grr)

Dankoe!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:29:20 #2
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_56706295
Een gegraveerde nietmachine (Rapid Classic 45)
Weet niet precies wat die gekost heeft.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_56706337
http://www.mijntinteling.nl/
Cadeau naar keuze, weet alleen niet of het ook onder de dertig euro kan.
There is no such thing as Automerge
pi_56706358
Wat voor bedrijf/welke sector/doelgroep?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_56706429
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Icefire het volgende:
Daar komen onze kerstpaketten vandaan. Gewoon een boekje met dingen die je kan bestellen en de volgende dag in huis . Erg goede service

Jaapio
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:40:11 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_56706517
Ik heb een keer met kerst een vers bereide beker warme chocolademelk gekregen, auto kwam voorrijden, man kwam naar het kantoor en maakte het voor m'n neus klaar.

Erg origineel en leuker dan de standaard flessen wijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_56706577
Stoelmassage? Erg ontspannend schijnt!

Wij kregen een keer een proefabonnement op een tijdschrift naar keuze. Was aanbod van een stuk of 10 / 15 tijdschriften en je kon kiezen en naargelang hoevaak het tijdschrift uitkwam, kreeg je een abo voor een half jaar of een jaar. Vond ik ook wel leuk!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_56708467
wij hebben een symposium georganiseerd en de sprekers achteraf bedankt met een toetsenbordstofzuiger die je op usb kon aansluiten

je weet van tevoren dat mensen het één keer gebruiken en daarna laten slingeren maar het was wel een grappig geschenk, ook omdat het thema van het symposium gerelateerd was met ICT
  donderdag 14 februari 2008 @ 20:24:09 #9
179752 TheChemeng
['æbsin&#;] Ikea boy
pi_56734624
Een gegraveerde Maclite, een goede USB stick (4Gb+) en een USB koffie kop verwarmer. De rest van de zooi die ik heb gekregen heb ik weggegeven of geprullebakeert (kalenders, pennen, rekenmachines, markeer stiften, boekenleggers, klokken, etc. etc.)
The Dutch are bastards and the French ten times worse.
Quod nihil sit tam infirmum aut instabile quam fama potentiae non sua vi nixa
pi_56736602
Een pallet vol reclame (Vroeg een klant van ons om)

Wij leveren:
- 1 pallet van 10 bij 10 cm
- 1 blocnote van 10 bij 10 bij 10
- 2 pennen
- 1 bierflesjesopenen

Heb je tog een pallet vol!
Bier en tieten!!
pi_56736997
Bij de Bruna zag ik vandaag een tijdschriftenbon van diverse waarden: rood, zilver en goud.
Afhankelijk van het bedrag kan de ontvanger een tijdschrift voor een aantal maanden aanstrepen en ontvangen.
Daarna stopt het automatisch !
pi_56742583
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:33 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Wat voor bedrijf/welke sector/doelgroep?
TV
pi_56742706
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef Icefire het volgende:
Ja dat is net zoiets als de pluimen, al geef ik liever wat tastbaars.
pi_56742798
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 20:24 schreef TheChemeng het volgende:
Een gegraveerde Maclite, een goede USB stick (4Gb+) en een USB koffie kop verwarmer. De rest van de zooi die ik heb gekregen heb ik weggegeven of geprullebakeert (kalenders, pennen, rekenmachines, markeer stiften, boekenleggers, klokken, etc. etc.)
Ja die maclite was mijn eerste optie, vooral in de televisiewereld een graag ontvangen geschenk, maar ik ben eigenlijk meer op zoek naar het nieuwste van het nieuwste, een functioneel kado, of een sportief kado
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 februari 2008 @ 12:21:16 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56746590
Ken je Pronkjuweel in Weesp? Die kunnen echt alles leveren wat je maar wilt en ze denken super mee Waag er eens een belletje aan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')