Wow zo'n snelle reactie had ik niet verwacht o.O Maar sorry, ik was in mijn enthousiasme vergeten dat ik ze al hadquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:38 schreef DeSiever het volgende:
Alles goede staat. Je mag me wel mailen, ok?
Ja, er staan drie bonustracks op. As Long As We're In Love is er eentje van.quote:Op maandag 18 februari 2008 13:45 schreef div-er het volgende:
-Wouter Hamel - Hamel (7 euro)
Welke is dit?Met het nummer As Long As We're In Love?
Ik kan helaas de OP niet meer wijzigen, dus hij blijft er toch in staan.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:24 schreef DeSiever het volgende:
Wouter Hamel verkocht.
Done, als het graag anders wil zien geef je maar een gil.quote:Op maandag 18 februari 2008 17:13 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Ik kan helaas de OP niet meer wijzigen, dus hij blijft er toch in staan.
Of wil een mod Wouter Hamel uit mijn OP halen? Bvd.
Nee, is super. Wil je Air-Moon Safari op dezelfde wijze aanpassen?quote:Op maandag 18 februari 2008 19:00 schreef NanKing het volgende:
[..]
Done, als het graag anders wil zien geef je maar een gil.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:00 schreef DeSiever het volgende:
Heb je interesse, bied dan gerust onder de prijs of combineer er zelf op los.
7,50. Mail me maar even.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:43 schreef Copycat het volgende:
Ik wil graag Elephant/White Atripes van je overnemen voor je vraagprijs.
Hoeveel incl verzenden?
Ik heb 'm weer terug gekregen. Te weinig postzegels opgedaan. Drie i.pv. blijkbaar benodigde vier.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:35 schreef div-er het volgende:
Nog steeds geen cd hiero. Echt zaterdag op de post gedaan?
Aangepast.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:04 schreef DeSiever het volgende:
Nan, wil je OP aanpassen na verkoop Elephant?
Is de CD al op de post gegaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:11 schreef DeSiever het volgende:
White Stripes - Elephant ook verkocht.
..maar er is nog meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |