Yeahquote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee... er is weer XX aanwezig in het topic
tja, ziet er wel lachen uit...quote:Op maandag 18 februari 2008 17:13 schreef Witchfynder het volgende:
Als Ares nog eens een Folk Metalband wil beginnen:
[ afbeelding ]
Iets minder science nerd, Jimbo.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:25 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hee... er is weer XX aanwezig in het topic
Ik snapte er al helemaal niks vanquote:Op maandag 18 februari 2008 18:48 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Iets minder science nerd, Jimbo..
Daar kom je net een chromosoom te kort voor.quote:Op maandag 18 februari 2008 18:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik snapte er al helemaal niks van
zat al op het spoor van de vulgariteiten
I'm in!quote:Op maandag 18 februari 2008 19:12 schreef Dupje het volgende:
Oeh!
Mijne is besteld!
Mini gitaristentopic Fok! meet?
Dat gaat toch niet lukkenquote:Op maandag 18 februari 2008 19:12 schreef Dupje het volgende:
Oeh!
Mijne is besteld!
Mini gitaristentopic Fok! meet?
Dat is wel een tof plan!! Maar wacht dan even tot mijn auto het weer doetquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen [afbeelding]
Op die ticketservice kaarten staat dat niet, alleen op de originele full colour entreeekaartenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Waar staat dat eigenlijk. Al gezocht, niet gevonden.
Is goed Dupje, vrijdagavond, laatste optreden, ergens vooraan [ afbeelding ]
Ah ok, mooi domquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Op die ticketservice kaarten staat dat niet, alleen op de originele full colour entreeekaarten [afbeelding]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijnquote:Op maandag 18 februari 2008 20:04 schreef Jorikjet het volgende:
misschien ook leuk om eens een echte meeting te houden? oefenruimtetje huren in utrecht voor een middagje ofzo, en dan beetje jammen met z'n allen en ieders zijn gear showen
Vooraan bij Metallica? Nahh nee bedankt. Ik ben niet zo van de pit, of ik moet heel de dag vooraan gaan zitten zodat ik aan t hek zit. Maar daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op maandag 18 februari 2008 20:01 schreef Deansensitized het volgende:
Waar staat dat eigenlijk. Al gezocht, niet gevonden.
Is goed Dupje, vrijdagavond, laatste optreden, ergens vooraan [ afbeelding ]
Ahh ik vind dat wel vet!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn
Je mag pas vanaf vrijdag 12.00 erop volgens mij...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:15 schreef Dupje het volgende:
[..]
Vooraan bij Metallica? Nahh nee bedankt. Ik ben niet zo van de pit, of ik moet heel de dag vooraan gaan zitten zodat ik aan t hek zit. Maar daar heb ik ook niet zo'n zin in [afbeelding]
Anders donderdag op vrijdag nacht, voor de poort van camping A? [afbeelding]
Valt wel mee denk ik hoor. Na vijf minuten mijn powerchord gerag is iedereen dat ook wel zat en word ik verbannen van mijn gitaarquote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn [afbeelding]
Hehe nog nooit naar Pinkpop geweest?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Je mag pas vanaf vrijdag 12.00 erop volgens mij...
Voor donderdags wellicht maar een slaapplek in het zuiden regelen ofzo, ken mensen bij Tilburg in de buurt
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is wel een tof idee, alleen denk ik dat je dan een zooi mensen krijgt die doelloos keihard door elkaar heen aan het spelen zijn
Ik drum welquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken..
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert..
Dan gaan wij verder met ons extreme popcore projectquote:Op maandag 18 februari 2008 20:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, met zoveel mensen gaat dat echt slecht werken..
Hoewel het mij wel interessant lijkt om te horen hoe Dean en Ares tegen elkaar inspelen met hoge gain en Cynic daar koel en relaxt melodieus overheen soleert..
Reminder: kniptangetje meenemenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik hoor. Na vijf minuten mijn powerchord gerag is iedereen dat ook wel zat en word ik verbannen van mijn gitaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |