quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef noekje het volgende:
Zo heb je het over koffie en zo slaat de vlam weer in de pan.
Lobasca, doe dat eens niet of doe dat via de pm .
Nah er word een zinnetje uit mijn post gehaald.. Over de completa reclame.. Maar soms is dat wel kut . Want dat ene zinnetje staat completa niet meer in verband met de discussie zeg maarquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke niet!
Toch?En wat eigenlijk?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
jA GEZELLIG DOIEN GOFTEDOMME DACHT IK ZOW !!![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=f0zBXpWMJOYquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=X5pkkAhETYg
Bij deze beloof ik plechtig dat ik niet meer naar de wc ga, geen drinken meer pak, geen berichten meer schrijf maar me alleen maar op jou richt zodat ik snel in kan grijpen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Noekje..trek eens eerder aan de bel..ofzo
[..]
Jij hebt gezopen![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=DpiD4zVJE7Aquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe maar sneuquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Bij deze beloof ik plechtig dat ik niet meer naar de wc ga, geen drinken meer pak, geen berichten meer schrijf maar me alleen maar op jou richt zodat ik snel in kan grijpen.![]()
Hoe is het joep.t?? Is er al iets gelukt?
Ah...Gertie is back..quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk! Jij weet van de hoed en de rand!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...Gertie is back...en ??? ben je nog onder een extreem laag betonnen viaduct door gereden vandaag ?
Ik wist helemaal niet dat Gert een hoedenman wasquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kijk! Jij weet van de hoed en de rand!
Nou wil ik het ook wetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah er word een zinnetje uit mijn post gehaald.. Over de completa reclame.. Maar soms is dat wel kut . Want dat ene zinnetje staat completa niet meer in verband met de discussie zeg maar
Je bent weer veilig terug!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb mijn co niet gezien vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ah...Gertie is back...en ??? ben je nog onder een extreem laag betonnen viaduct door gereden vandaag ?
Staat hem niet verkeerdquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat Gert een hoedenman was...dat was een gok.
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |