Hallo, daar ben ik weer eens... voor een adviesje weer  
 Floortje had vanmiddag een vreselijk hysterische huilbui, ik dacht ze heeft honger (want dan kan ze ook inééns zo heel hard huilen 

) dus leg haar aan de borst.. Hysterie werd alleen maar erger, ze wilde echt niet...
Dus ik rondlopen, troosten, zingen je kent het wel... Ze werd er dit keer echt niet rustig van... 
Het was ondertussen 16.00h en ze had vandaag pas 2 keer gedronken dus ik dacht, die moet echt honger hebben. Nog maar eens proberen aan te leggen, maar daar werd ze dus weer helemaal overstuur van...
Toen ze weer rustig en getroost was een half uur later weer geprobeerd, weer hysterisch...
Arm ding... (en arme mama, ik vertel er natuurlijk even niet bij dat ik ondertussen met tranen in mn ogen echt niet meer wist wat ik moest doen...)
Aangezien ik dit helemaal niet van haar ken, dacht ik na een tijdje, ik probeer dan maar een flesje (had gelukkig gisteren gekolfd en dat stond nog in de koelkast). 
Flesje erin, en mevrouw dringt doodmoe maar heel tevreden zo 140cc weg!! 
(en sindsdien slaapt ze... wel nadat ze met flink veel kracht nog in een keurig boogje het teveel aan melk naar buiten heeft gelanceerd... 

)
Kunnen ze soms ineens (hopelijk tijdelijk) de borst gaan weigeren?
En kan het ermee te maken hebben dat ik sinds vrijdag flinke buikgriep heb, echt flink diarree enzo en me algeheel nogal slap voel? Lijkt me eigenlijk wel logisch dat dat invloed heeft, maar het ging toen ik ziek was van t weekend wel goed, en nu ik aan het opknappen ben, dit ineens... ??