Ik vind neurologie als vak niks, maar hier toch mijn mening over Hijdra. Boek is zwart wit, opzich wel duidelijk, maar redelijk sober. Heb geen vergelijkingsmateriaal, maar lijkt me best okquote:Op maandag 5 mei 2008 23:48 schreef Kang-He het volgende:
Is dat Neurologie boek van Hijdra wat? Ik heb nu Wolters/Groenewegen en zie het daar niet echt meer in zitten. Of anders een Engels boek?
Kuks is een heldquote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:16 schreef DDM het volgende:
Hydra is een goed boek. En anders heb je nog Klinische neurologie van Kuks. Is ook van BSL.
Hoe kan dat nou weer? Heb je al je toetsen plus het resultaat daarvan al gehad dan dit jaar?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:43 schreef MaxC het volgende:
Als ik een voldoende haal, heb ik waarschijnlijk mijn propedeuse binnen
Hoezo instinker? is het gewoon niet:quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:54 schreef Repeat het volgende:
Wat een vieze instinker die vraag over de verschillende genotypen in het ABO bloedgroepensysteem
Waarom moet je weten hoeveel genotypes er zijn? Dat er 4 fenotypes zijn is het enige wat er toe doet in de kliniek, dus klasse repeat! Ik zou er ook zo ingetrapt zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:35 schreef starla het volgende:
[..]
Hoezo instinker? is het gewoon niet:
0o 0a 0b
Ao Aa Ab
Bo Ba Bb
Ba en Ab zijn hetzelfde, net als Ao 0a en Bo en 0b
9 genotypes - 3 dezelfde genotypes = 6 verschillende genotypes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |