Neuroscience van purves zou je kunnen proberen, alleen geen idee of je daar iets bij neurologie aan hebt, staan wel klinische voorbeelden in, maar is meer een wegwijs door het zenuwstelsel heen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:02 schreef Kang-He het volgende:
Heeft er iemand nog suggesties voor een boek voor neurologie? En ik zoek eigenlijk ook nog wel iets als klinische anatomie. In het Engels is ook prima.
Voor neuro heb ik Wolters/Groenewegen en dat boek leest echt verrot. Voor anatomie heb ik Gray's wat ik nou ook niet echt een goed leerboek vind. Iemand toevallig ervaringen met Donkelaar? Las net dat eerstejaars bij ons nu dat boek erbij krijgen. Heb zelf nog niet de gelegenheid gehad om het open te slaan.
Neuroanatomy van Crossman is een goede combo tussen de theorie uit hijdra en anatomie uit sobotta of gray's. Overigens hebben alle geillustreerde boeken van churchill livingstone wel een hoog suske en wiske gehaltequote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:13 schreef gohan16 het volgende:
bij ons krijgen de jaren onder mij "neuranatomy"(van Crossman). boek met veel plaatjes en kleurtjes.
Heidra is overigens wel het beste neurologieboek.
ben nu met psychiatrie bezig. Opzich best interessant, maar ik zou er mn werk niet van willen maken... Vooral omdat veel mensen niet te behandelen zijn zoals ik wil: nl opensnijden en repareren. Veel bij psychiatrie is toch voor lange tijd of symptoonbestrijding...quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef crossover het volgende:
Zijn er hier mensen die voor de richting psychiatrie kiezen? Ik ben wel benieuwd wat dat allemaal inhoudt enzo
Ten Donkelaar is geen slecht boek, maar je moet het niet vervelend vinden om zinnen van 8 regels te lezen ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:18 schreef Kang-He het volgende:
Nee, ik bedoel eigenlijk dat ik én een neurologie boek nodig heb én een klinische anatomie - los van het neurologie - boek nodig heb.
Ga dan gewoon nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:27 schreef Repeat het volgende:
Tijdens een patiëntendemo is het best lekker slapen
En als je slaapt mis je het niet wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:10 schreef Repeat het volgende:
Klopt eigenlijk wel ja. Maar ik vind het niet relaxed om colleges te missen voor het geval ze unieke dingen als tentamenvragen gaan bespreken ofzo. Krant lezen gaat ook te vieze fur.
Oh, daar heb ik dus absoluut geen problemen meequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:43 schreef leejow het volgende:
Het is ook erg relaxed om lekker 's ochtends bij college je ontbijt te eten terwijl er plaatjes van diverse SOA's (HSV, Gonorroe, syf. etc.) voorbijschieten
Ik kijk het eerst even 10 minuutjes aan. Is het (potentieel) interessant dan blijf ik wakker, zo niet dan zak ik weg of ga ik andere dingen doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:04 schreef Spyronius het volgende:
[..]
En als je slaapt mis je het niet wil je zeggen? [afbeelding]
Een zij-instromer vroeg zo heel geschokt: Huh, heet dat ècht zo?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:05 schreef Repeat het volgende:
Is het erg dat ik elke keer ipv Cochrane cockring versta?
Veel invullen, vooral vragen waar je klein beetje een idee had moet je gewoon invullen.quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef Marnix007 het volgende:
hulp gevraagd voor volgende VGT!
bereidt iedereen de toets nou voor ofzo? want iedereen scoort hier lekker goed, terwijl ik de 2e 0.5% en de 3e 4.5% scoorde. nu komt die laatste uitslag ook omdat ik dacht dat 4% de grens was, en ik dus maar 12 vragen ingevuld had, maar toch...
tips en trucs zijn dus zeer welkom
Simpel:quote:Op maandag 7 april 2008 16:42 schreef Marnix007 het volgende:
hulp gevraagd voor volgende VGT!
bereidt iedereen de toets nou voor ofzo? want iedereen scoort hier lekker goed, terwijl ik de 2e 0.5% en de 3e 4.5% scoorde. nu komt die laatste uitslag ook omdat ik dacht dat 4% de grens was, en ik dus maar 12 vragen ingevuld had, maar toch...
tips en trucs zijn dus zeer welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |