quote:
Dat was ook een heel andere zaak, bekentenis onder druk. Een volledig vrijwillige bekentenis doen bij jouw "beste vriend" in een rustige vertrouwde omgeving (de auto van van der Eem) is iets anderes dan bekennen onder zware druk van de politie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vond de Vries van meet af aan erg voorbarig met zijn stelling dat de kwestie met de bekentenis ook zou zijn opgelost.....
Hij had kunnen dat een bekentenis alleen niet voldoende zou zijn en dat er ondersteunend bewijs moet zijn. Juridisch een zaak oplossen blijft natuurlijk vers2....
Verder vind ik de Vries erg willekeurig als het gaat om het waarderen van een bekentenis....Bij de Puttense moordzaak waardeerde hij de bekentenissen van die twee heeeeeeeeeeeel anders...
OK, daar heb je wel gelijk in....quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:00 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Dat was ook een heel andere zaak, bekentenis onder druk. Een volledig vrijwillige bekentenis doen bij jouw "beste vriend" in een rustige vertrouwde omgeving (de auto van van der Eem) is iets anderes dan bekennen onder zware druk van de politie.
Hoe naïef wil je gevonden worden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
L u i s t e r e n
Zo heeft hij het nooit geformuleerd.
De Vries wist waarschijnlijk ook wel dat hiermee de zaak niet opgelost zou zijn, daar slaat hij nu mooi nog even een slaatje uit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef EchtGaaf het volgende:
De 7,1 miljoen kijkers die Peter R. de Vries trok met zijn uitzending over Joran van der Sloot in de zaak Natalee Holloway smaakt naar meer. Niet heel gek, dat zou ik ook hebben. Dus is De Vries bezig aan een vervolg op de spraakmakende uitzending. "We hebben zo'n 3.000 tot 3.500 e-mails gekregen naar aanleiding van het programma", vertelde De Vries eergisteren in De Wereld Draait Door. Daar zaten genoeg bruikbare tips tussen om meer onderzoek te doen.......
Stiekem is Peter natuurlijk hartstikke blij dat Joran blijft ontkennen. Het geeft hem alleen mogelijkheden om tot het uiterste door te kunnen gaan. Misschien hoopt hij stiekem dat de echter climax nog moet komen...
Hoe zien jullie dat?
Dat verontrust mij een beetje.....Het is ook een beetje inherent aan commerciële televisie.....De enorme drang naar kijkcijfers. En dan krijg je dit....quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Vries wist waarschijnlijk ook wel dat hiermee de zaak niet opgelost zou zijn, daar slaat hij nu mooi nog even een slaatje uit.
Moet daar nog bij vermelden dat Joran juist bij de politie zweeg en niks bekende.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:00 schreef DeWalrus het volgende:
[..]
Dat was ook een heel andere zaak, bekentenis onder druk. Een volledig vrijwillige bekentenis doen bij jouw "beste vriend" in een rustige vertrouwde omgeving (de auto van van der Eem) is iets anderes dan bekennen onder zware druk van de politie.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:13 schreef babyuiltje het volgende:
Het was toch al opgelost volgens hem?Spreekt zichzelf nogal tegen hiermee.
Aan de andere kant is dit wel wat heel veel mensen willen, omdat er nog teveel vraagtekens zijn, dus.
"Kijk naar mijn vervolguitzending, en u krijgt antwoord op al uw vragen. Dat verzeker ik u."quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:40 schreef fokje het volgende:
Hij weet al dat het OM niet verder gaat vervolgen?
Kun je 'm es vragen waarom hij tijdens zijn uitzending suggereert tegen Beth Holloway dat Natalee misschien levend in zee is gedumpt en vervolgens bij goodmorning america zegt dat het is nu zeker dat natalee in joran's armen stierf op het strand?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:10 schreef Caesu het volgende:
als het goed is komt OM aruba en de verdediging van joran vandaag met nieuws.
of ze stellen het weer uit...
vannacht is Peter R. de Vries op ScaredMonkeysRadio
volgens mij betekent dat toch dat hij aan hun werk wat waarde hecht.
en hij kan dan zijn reactie geven op het nieuws dat later vandaag misschien nog naar buiten komt.
Peter R. de Vries op ScaredMonkeyRadio
ik weten niet of het live is, en of ze de telefoonlijnen open gooien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:20 schreef Klummie het volgende:
[..]
Kun je 'm es vragen waarom hij tijdens zijn uitzending suggereert tegen Beth Holloway dat Natalee misschien levend in zee is gedumpt en vervolgens bij goodmorning america zegt dat het is nu zeker dat natalee in joran's armen stierf op het strand?
Ik heb dit al een paar keer eerder gepost en niemand schijnt er op te willen antwoorden.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Een vlek ter grote van Texel, 95% is criminaliteit en het landschap is vergeven van de raffinaderijen ( die je hoe slim niet op de Bounty island-achtige foto's ziet) ik zeg afzinken, doe Brabant er ook meteen maar bij
quote:Op donderdag 14 februari 2008 05:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groeten vanaf het schitterende Aruba waar slechts één raffinaderij in het uiterste westen van het eiland is bij San Nicolas en waar de meeste toeristen ook niets te zoeken hebben, behalve op het mooie Baby Beach/Roger Beach (met een klote uitzicht op de raffinaderij, dat wel...) en de plekken om te kite surfen langs de westkust (vlakbij de gevangenis overigens maar dat terzijde)...
[ afbeelding ]
De Valero raffinaderij met Baby Beach/Roger Beach op de voorgrond en waar dus ook nog wat toeristen vertoeven...
Als je nog meer info over het eiland wilt hebben, stel je vragen gerust...
Over bruggen gesproken, de Natural Bridge ligt hier al ruim anderhalf jaar in puin:quote:Op donderdag 14 februari 2008 05:39 schreef BwennieBren het volgende:
![]()
Ja, jij ook de groeten uit mijn Amsterdam en als je net als de vriend van Joran een boot hebt dan druk ik wel op het knoppie om die brug open te doen.
[ afbeelding ]
Het verontrust mij dat heel Nederland en de USA dit zo boeiend vinden. Een vermiste toerist, goh dat zie je nou nooitquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat verontrust mij een beetje.....Het is ook een beetje inherent aan commerciële televisie.....De enorme drang naar kijkcijfers. En dan krijg je dit....
misschien zien ze wel het grotere plaatje, maar dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het verontrust mij dat heel Nederland en de USA dit zo boeiend vinden. Een vermiste toerist, goh dat zie je nou nooit
Nee. Ik heb niets tegen veelverdienende mensen. Ik heb alles tegen mensen die veel verdienen waarbij de verdiensten niet in verhouding staan met de prestaties..........quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef Scorpie het volgende:
Maarre EG, jij had toch zo`n afkeer van veel-verdienende mensen?
Nee. Hoewel ik gemengde gevoelens heb zoals dat wordt uitgemolken, vind ik wel dat hij een prestatie van formaat heeft geleverd. En dat mag best worden beloond. Het werk van Peter is zeker niet zonder risico's. Hij loopt 100x meer risico;s dan een topmanager...quote:Heb je nu dan ook een afkeer van Peterrrrrrrrrrrr, aangezien hij over lijken gaat om geld te verdienen?
Dat waag ik te betwijfelen, volgens mij weet Peter donders goed waar hij wel en niet zijn nek in moet steken. Volgens mij pakt hij bijna louter individuen aan die verder weinig voorstellen, kleine oplichters en stoere pubers bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niets tegen veelverdienende mensen. Ik heb alles tegen mensen die veel verdienen waarbij de verdiensten niet in verhouding staan met de prestaties..........
[..]
Nee. Hoewel ik gemengde gevoelens heb zoals dat wordt uitgemolken, vind ik wel dat hij een prestatie van formaat heeft geleverd. En dat mag best worden beloond. Het werk van Peter is zeker niet zonder risico's. Hij loopt 100x meer risico;s dan een topmanager...
Welke risico`s loopt hij dan, bij het zoeken naar een dooie?quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee. Ik heb niets tegen veelverdienende mensen. Ik heb alles tegen mensen die veel verdienen waarbij de verdiensten niet in verhouding staan met de prestaties..........
[..]
Nee. Hoewel ik gemengde gevoelens heb zoals dat wordt uitgemolken, vind ik wel dat hij een prestatie van formaat heeft geleverd. En dat mag best worden beloond. Het werk van Peter is zeker niet zonder risico's. Hij loopt 100x meer risico;s dan een topmanager...
hij waagt zich in het hol van criminelen....Ik zou het zelf niet durven.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, volgens mij weet Peter donders goed waar hij wel en niet zijn nek in moet steken. Volgens mij pakt hij bijna louter individuen aan die verder weinig voorstellen, kleine oplichters en stoere pubers bijvoorbeeld.
Is Joran dood?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke risico`s loopt hij dan, bij het zoeken naar een dooie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |