Leven in de brouwerij is ook wel leuk, daar niet van. Maar het is zo oneeeeeeerlijk verdeeld. De een moet voor al het leven zorgen en de ander mag als lijk over de finish gaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:31 schreef noekje het volgende:
Dat vindt Huub leuk! Jaap wordt er ook een blije papzak van. Ik vind het ook wel leuk eigenlijk. Amanda en Brian kunnen gewoon niks. Nou, dan moet Huub het maar even leuk maken. Moet toch iets te kijken overblijven.
Huub vindt het IMHO niet rete-irritant..... sterker nog: volgens mij vindt hij het geweldig dat hij wat kan spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wat mij betreft, tenminste. Ik vind het rete-irritant dat Huub steeds de 'gevechten' moet aangaan met nieuwe nitwitterige tegenstanders en Amanda en Brian in de luwte liggen te slapen.
Wie is in dit geval de grootste hoer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
Huub geeft nu aan dat het gedoe met Gaby moest!
Marionet!![]()
Hoe cheap. Van alle partijen. Behalve Gaby, want zij verdient er haar geld mee en had volgens mij echt niet door dat dit een anti-Huub actie was, bekokstoofd door achter.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
Marionet!![]()
Mwah.. ff niet...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:46 schreef Copycat het volgende:
Jezus Leandra, pak een flinke korrel zout!
Ja dat vind ik nou ook steeds. Vooral omdat die rat en zijn stuk vlees met alles geholpen worden om het te laten lijken in de tv-uitzendingen dat ze het spel spelen. En het ligt er zo dik bovenop, al zo lang......quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij is ook wel leuk, daar niet van. Maar het is zo oneeeeeeerlijk verdeeld. De een moet voor al het leven zorgen en de ander mag als lijk over de finish gaan.
't Is gewoon niet eeeeeeeerlijk, noek!
ik denk niet dat hij dat moest doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef petraa het volgende:
Marionet!![]()
Het was wat anders geweest als je op me gereageerd had, dan had ik er wellicht de humor wel van ingezien, maar jouw post staat 2 posts boven mijn eerste post van vandaag, met andere woorden: ik was er niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:56 schreef beequeen het volgende:
@Leandra, ik speel nooit op de man, het was gewoon een geintje, niks meer en niks minder.
Heel kinderachtig dat je zo reageert, vanaf nu zal ik niet meer op je reageren en mag je mij negeren.
E is in deze dus die Rus?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:56 schreef petraa het volgende:
E: Die Claire wat een verschrikkelijk mens is dat!
A: Ja, ach we kunnen altijd tikjes uitdelen. Want ze zijn niet stabiel
Houd het maar gewoon leuk!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wou je hier op de man gaan spelen of houden we het leuk???
Pot ........ ketel ..... zwart.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef petraa het volgende:
E: Die Huub die schreeuwt zo.
A: Hij schreeuwt en blert de hele dag. Hij is ordinair en onbeschoft. Op een dag komt hij een keer naar buiten en dan merkt hij het vanzelf.
Ja, maar het is een beetje verwarrend met twee E's, vandaar. Alhoewel je door de uitspraken wel snapt wie bedoeld wordt.quote:
Daarop worden ze gecast! Als je zegt dat je pro Huub bent kom je er niet in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
En weer zegt die russische nicht dat ie tegen Talpa heeft gezegd dat ie Huub wou wegwerken.
Het is toch te schandalig voor woorden. Oprotten met die troep.
En natuurlijk is Amanda zeer complimenteus tegen die pisnicht.
Daar ben ik het wel mee eens. Maar terwijl Brian en Amanda in alle rust hun plannen tegen Huub kunnne voorbereiden wordt Huub steeds maar weer afgeleid van het uiteindelijke doel: Brian en Amanda verslaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub vindt het IMHO niet rete-irritant..... sterker nog: volgens mij vindt hij het geweldig dat hij wat kan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |