quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:51 schreef beequeen het volgende:
Huub: Die focking kutrussen met hun kuthonden. Zo is het maar net Huub.
Of hij gaat een songfestivalmedley doen terwijl hij krast. Hij lijkt me wel zo'n type die je wel wat stroom op de tepels kunt zetten. Ik weet niet waarom maar dat is mijn fingerspitzengefühl.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje androgyne emo-vibes, alsof hij zelf nog niet weet wie of wat hij is, dadelijk live krassen in het hok, dat hadden we nog niet gezien.....
Place your bets...quote:Emin en Christina...
Ze zijn top! 21%
Ik weet het nog niet, hoor. 46%
Veel te brutaal! 33%
OKquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Opknopen die kutkeffer.
OT: Mijn hond is iets kleiner, het is een tekkeltje en nee, geen kutkeffer.
Hij moet toch een manier verzinnen om onder de wedstrijd uit te komen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Brian ziekjes, hoe voorspelbaar
Hij heeft plotseling griep de ziel, ik heb diep en diep medelijden met hem.quote:
Waarom staat er niet bij Opzouten met die 2 !quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef Copycat het volgende:
En weer een nieuwe poll:
[..]
Place your bets...
Ik ook!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft plotseling griep de ziel, ik heb diep en diep medelijden met hem.
Nu maar hopen dat het de Spaanse is. DGK goes international!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft plotseling griep de ziel, ik heb diep en diep medelijden met hem.
Helemaal stabiel komt hij me niet voor iig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Of hij gaat een songfestivalmedley doen terwijl hij krast. Hij lijkt me wel zo'n type die je wel wat stroom op de tepels kunt zetten. Ik weet niet waarom maar dat is mijn fingerspitzengefühl.
Ik ben er één keer geweest, maar toen was het een besloten feestje waarbij dit soort gajes buiten werd gehouden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die Jimmy Woo-tent daar wil je toch nooit heen als dit soort mensen (die russen, Amanda, Slènne, ZDNGMW enz) er met enthousiasme over praten.....
Ik krijg er zo'n beeld bij van flanerende wannabees, met af en toe een uitgerangeerde BB-er er tussendoor. Die russen maken mijn bevooroordeelde plaatje helemaal compleet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben er één keer geweest, maar toen was het een besloten feestje waarbij dit soort gajes buiten werd gehouden.
Dus Brian mag lekker verder pitten? Gelukkig maar, hij zou toch doordeweeks zomaar al om 11 uur zijn warme bedje uit moeten, de ziel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:10 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben sneaky weer in bed gekropen
P: ik ben blij dat je het zelf zegt
B: Ze weten ook dat ik 17 feb. een wedstrijd heb en dat ik me rust moet pakken
P: Ze weten er achter van?
B: Ik hoef toch niet als een klein kind steeds te bellen
P: Dus ik heb je nu voor niets wakker gemaakt?
B: ja
Het is toch focking niet normaal dat hij overal mee wegkomt, die rat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:10 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben sneaky weer in bed gekropen
P: ik ben blij dat je het zelf zegt
B: Ze weten ook dat ik 17 feb. een wedstrijd heb en dat ik me rust moet pakken
P: Ze weten er achter van?
B: Ik hoef toch niet als een klein kind steeds te bellen
P: Dus ik heb je nu voor niets wakker gemaakt?
B: ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |