Nou, volgende open deur, mamanda, kijken hoe lang Brian zich in kan houden, zo meteen een voorproefje voor the big match?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En toen Brian Amanda sloeg was hij haar vriend nog niet.
En ja hoor, ze begint weer over de moeder van Huub.
En wat was haar antwoord daarop?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:40 schreef riri het volgende:
Huub heeft de smerigste dingen naar Dilana geroepen...hij wou haar zelfs in de vijver verzuipen
Nu zegt ie tegen Dilana...als je honger hebt kan je een klein hondje doodbijten
Niet de 'zonnestudio' van haar ma?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:46 schreef beequeen het volgende:
Amanda weet hoe het bedrijfsleven van haar familie werkt. Oooooh, ze bedoelt het bedrijf van Jan Bik.
Ja, ik wil!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:46 schreef marky het volgende:
En wat was haar antwoord daarop?
Nee, ze kon op de originele datum niet komen omdat ze in Miami een cruise moest maken, vervolgens hebben wij (COSsers) regelmatig geroepen dat ze waarschijnlijk komende zaterdag (de vervangende jaardag datum) spontaan ineens zal moeten gaan shoppen met een vriendin... en dat Amanda dat vast wel begrijp en haar moeder natuurlijk echt wel gunt...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:45 schreef Liess het volgende:
Huub over Miami
"Ik weet hoe mijn familie werkt, ik weet hoe het bedrijfsleven in onze familie werkt"
Ze ging toch shoppen met een vriendin ofzo, of ben ik nou gek?
laastequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef schatje het volgende:
[..]
Kennelijk niet anders zouden ze tv uitzendingen vullen bij die puberende doelgroep waar RTL5 zich op richt. Een doelgroep waar adverteerders de meeste brood in zien.
Oke, verzuip die meid in de vijver! NU!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:48 schreef noekje het volgende:
Amanda: als het je tijd is, is het je tijd jonguh.
Over Nickey.
Geen idee maar ik kan me voorstellen dat Peter ( die gast die verschillende malen de telefoon opnam van Mamanda) geen onderdeel is van de zonnestudio, meer de pimp van Mamanda.quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, verzuip die meid in de vijver! NU!!!
Het is haar tijd
Die plaat voor d'r kop is haar grootste wapen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef 2live het volgende:
Deze discussies zijn vermakelijk en oh zo onbevredigend. Amanda is ECHT te dom om ook maar iets te snappen. Zalig zijn de onwetenden.
Nee joh, dat is hartstikke sterk. Zo maak je je tegenstanders murw en ben jij de grote discussiekoningin!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:50 schreef Scandalous het volgende:
God wat kan dat kind slecht tegen kritiek. Jajajajajajajajja jonguh, gewoon erdoorheen tetteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |