Ook wel weer typisch om opeens de grote baas te moeten noemen. Ja, dat is een teken van sterkte in discussies. Jufff!!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet waar. Huub gaf gewoon weerwoord en zei dat hij nooit iets verkeerds naar dieren had gedaan. Hij zei dat Amanda nogal een verwrongen beeld van dierenliefde had. En hij vroeg echt of Amanda geloofde dat de grote baas Huub niet mag.
Kennelijk niet anders zouden ze tv uitzendingen vullen bij die puberende doelgroep waar RTL5 zich op richt. Een doelgroep waar adverteerders de meeste brood in zien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
zal wel maar
de stoere kickboxende brian en de wannabe make up lullende paris hilton/amanda doen het erg goed bij de puberende doelgroep
Eens kijken hoelang die honden mogen blijven als Amanda ze de hele tijd bijelkaar zet zodat ze gaan blaffen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:38 schreef petraa het volgende:
Dit is tv maken ???? Arme arme Amanda je bent werkelijk nog lager gezonken dan ik al dacht.
Dilena wordt dus gewoon gebruiktquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef Liess het volgende:
Amanda Dilana halen, lach me kapot als Dilana die kuttelikker doodbijt.
Oeioei. Hopelijk luistert Dilana niet naar boosaardige Huub.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:40 schreef riri het volgende:
Huub heeft de smerigste dingen naar Dilana geroepen...hij wou haar zelfs in de vijver verzuipen
Nu zegt ie tegen Dilana...als je honger hebt kan je een klein hondje doodbijten
heeft ze haar snack al gehad vanmiddag? Zo nee dan wil ze vast wel komen 'kijken'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:37 schreef riri het volgende:
Amanda haalt het hondje op naar de kapsalon waar Huub ook zit....Amanda:....misschien wil Dilana ook wel komen
kijken hoelang Brian t vol houd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef 2live het volgende:
[..]
Eens kijken hoelang die honden mogen blijven als Amanda ze de hele tijd bijelkaar zet zodat ze gaan blaffen.
En Dilana spreekt natuurlijk perfect mensentaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:40 schreef riri het volgende:
Huub heeft de smerigste dingen naar Dilana geroepen...hij wou haar zelfs in de vijver verzuipen
Woorden, woorden woorden, Hij zegt het om te stangen niets meer en niets minder!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:40 schreef riri het volgende:
LL heette idd Jeroen, maar kan me ook niet voorstellen dat die elkaar kendequote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verdomd, je hebt gelijk. Dat zou betekenen dat Huub hem kende toen LL in dat hok op bezoek was. Ik heb daar eerlijk gezegd niks van gemerkt toen. Misschien toch even wat filmpjes terugkijken.
Gezien het andere materiaal van die gozer op internet en zijn geflirt met de celebs is dit gewoon een homo. Maakt verder helemaal niets uit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:27 schreef Guuskeee het volgende:
nu begin ik toch echt te twijfelen of hij een homo is hoor...
[ afbeelding ]
NOT !!
Je weet het maar nooit, Mike is wel een jaar lang 'initiatief' met haar bezig geweest!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En Dilana spreekt natuurlijk perfect mensentaal
En toen Brian Amanda sloeg was hij haar vriend nog niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef Liess het volgende:
Huub begint over de douche
Amanda zegt het was bescherming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |