De vergelijking klopt dat ook niet helemaal. Amy is toch wel anders qua muziek. Daarbij is Amy ook niet de persoon die die stijl heeft uitgevonden, een aantal andere mensen waren d'r al voor in de jaren 60/70.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
Ik las dat Duffy amy-moe is. Ze is het nl. zat om vergeleken te worden met Amy Winehouse, zou ik ook wezen
Daar heb je gelijk in, maar toch vind ik veel overeenkomsten in de stem en het is beide wel dezelfde richting op. Beide maken ze jazzy muziek, ik vind overigens beiden erg goed. Maar toch is Duffy anders als Amy, dat klopt.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De vergelijking klopt dat ook niet helemaal. Amy is toch wel anders qua muziek. Daarbij is Amy ook niet de persoon die die stijl heeft uitgevonden, een aantal andere mensen waren d'r al voor in de jaren 60/70.
Duffy is meer blues/soul dan jazzy, maar ja, het idee om de muziek "oud" te laten klinken is natuurlijk wel een beetje hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar toch vind ik veel overeenkomsten in de stem en het is beide wel dezelfde richting op. Beide maken ze jazzy muziek, ik vind overigens beiden erg goed. Maar toch is Duffy anders als Amy, dat klopt.
Eerlijk gezegd had ik bij Mercy eerst zoiets vannee, das zo`n 20-jarige meid die in de smaak wilt vallen bij ouderen en zo dus die toontjes van The Doors gebruikt (je weet wel, keyboard net zoals in Light My Fire). Maar bij Warwick Avenue was ik omgeslagen, en vond haar toen dus goed.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 23:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duffy is meer blues/soul dan jazzy, maar ja, het idee om de muziek "oud" te laten klinken is natuurlijk wel een beetje hetzelfde.
Ik vind er op 1 of andere manier nu niks aan.quote:P.S. Ga es terug naar de SC
Erm. Jack White & Alicia Keys hebben toch al een bond theme gemaakt voor Quantum of Solace?quote:
Er waren meerdere artiesten in de run (of in ieder geval gevraagd) voor de nieuwe Bond theme waaronder Amy Winehouse, Leona Lewis en dus ook Alicia en Jack White en Duffy, het is uiteindelijk Alicia en Jack White geworden. Blijkbaar hebben ze nu besloten het nummer van Duffy gewoon uit te brengen.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm. Jack White & Alicia Keys hebben toch al een bond theme gemaakt voor Quantum of Solace?
Niet de eerste keer. Alice Cooper heeft ook een Man with the golden gun gedaan die in mijn optiek beter is dan het uiteindelijke nummer van Lulu.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 16:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er waren meerdere artiesten in de run (of in ieder geval gevraagd) voor de nieuwe Bond theme waaronder Amy Winehouse, Leona Lewis en dus ook Alicia en Jack White en Duffy, het is uiteindelijk Alicia en Jack White geworden. Blijkbaar hebben ze nu besloten het nummer van Duffy gewoon uit te brengen.
Hij is overigens al te downloaden via iTunes en 7digital.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:48 schreef dwerg het volgende:
Rain on your parade verschijnt op 17 november als single.
En het nummer is inderdaad meer op z'n plaats als Bond-theme dan dat van Alicia Keys & Jack White.
tot je dit zagquote:Op maandag 5 mei 2008 12:09 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een verschrikkelijk nummer, dat Mercy.
Wel op de deluxe editiequote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:08 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Staat 'Rain On Your Parade' niet op het album?
Wat daar mindblowing aan is...quote:
je hebt 'm niet eens uitgekekenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wat daar mindblowing aan is...
Sarah Michelle Gellar voornamelijk bekend van d'r rol als Buffy, vandaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:25 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie is dat dan FP? Ken 'r niet.
Inderdaad. Hoopte op info over een nieuw album of optreden.quote:
Hmmm... tekstueel niet echt bijzonder nummer...quote:
Best een leuk liedje vind ik. Wel een wat andere, meer poppy stijl dan haar eerdere werk, wat ik toch jammer vind.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |