Heftuuugquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
uhm kweet zomaar even niks te zeggen
Dat is zo, en de overige oorlogen om een stukje grondquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ik ben niet gelovig. ik heb zelfs een hekel aan al het geloof haha . 90% vd oorlogen vd wereld is gebaseert op geloof
ja je kan vergeten dat ik dat plaatje ergens anders upload! voordat je daar over begint hahaquote:
Understatementquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel vervelend dat je je werk niet goed kan uitvoeren daardoor.
Zo danquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja je kan vergeten dat ik dat plaatje ergens anders upload! voordat je daar over begint haha
heb je ieder geval een "verassing" die je thuis kan bekijken
zet je wel aan het denken heh ?quote:
Ja behoorlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zet je wel aan het denken heh ?
ach ja daar is niks aan te doen en in dat op zicht gaat mn gezondheid dan wel voorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:00 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel vervelend dat je je werk niet goed kan uitvoeren daardoor.
Aaaightquote:
Zo luidruchtig ben ik nou toch ook weer niet?quote:
uhm dat weet ik toch niet????quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo luidruchtig ben ik nou toch ook weer niet?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is zo, en de overige oorlogen om een stukje grond
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
[..]youtube ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ik wil het niet weten...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]dies pas 11 toch ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
En zo draait alles om het geloofquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet helemaal waar!
Want dankzij het geloof gaat het nog om dat stukje grond
11 miljoen hits, Here i cumquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo draait alles om het geloof
Tja, en dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo draait alles om het geloof
quote:
Goed hah?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:10 schreef draculettetje het volgende:
jeetje jullie zijn echt snel vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |