Die heb je niet nodig, het is daar net de zoete invalquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom nodigt hij ons niet uit dan ? hhahaa
Waarvoor?quote:
kunnen we net als peter r , ook naar oprahquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Youtube 15 miljoen hits! Here we come!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig, het is daar net de zoete inval
Dan zou mijn leven pas compleet zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kunnen we net als peter r , ook naar oprah
Veel succes/plezier, tot straks!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:45 schreef draculettetje het volgende:
ik plons er ff in dus spreek jullie vast na de lunch
Nog zo'n helder licht...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:50 schreef BadBadPresident het volgende:
Het is mistig en ik heb kut uitzicht op het uwv
quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die heb je niet nodig, het is daar net de zoete inval
Stieken wil jij er ook gewoon langs he?quote:
Iemand moet het toch op youtube plaatsen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Stieken wil jij er ook gewoon langs he?
Understatementquote:
Wat zeg je dat netjesquote:
Jawel he? Vond ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zeg je dat netjes![]()
Ze komen hier even langs, posten een bericht waarvan je zegt... "duh!" en brengen niet eens
even een bakje koffie voor ons mee!
Ik zie het al voor me (niet letterlijk!),quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iemand moet het toch op youtube plaatsen?
Aaaaightquote:
Men, de hits stromen binnen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me (niet letterlijk!),
"smokez's bukkake party with his sister"
hahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me (niet letterlijk!),
"smokez's bukkake party with his sister"
Duidelijk...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef BadBadPresident het volgende:
op het gebouw dan he
Jerry "Here's-a-knife-do-something-with-it" Springerquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahatypisch iets voor jerry springer.
die leeft ook nog steeds
Ik mag ookal geen "sterf" meer zeggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel he? Vond ik ook
Tjah, ik kan wel zeggen, optiefen als je geen koffie hebt! maar dan krijg je dat modjes beleid he
Zullen we dan maar in het spaans gaan schelden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik mag ookal geen "sterf" meer zeggen
huh?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:57 schreef BadBadPresident het volgende:
op het gebouw dan he
Ik begin me nu toch af te vragen of het bij hem wel mist is...quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
huh?![]()
Voor de rest gaat het wel goed met je?!
Dan zal je me alleen spaans moeten leren ben ik bangquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het spaans gaan schelden?
Hij is gewoon in hogere sferen denk ik!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begin me nu toch af te vragen of het bij hem wel mist is...![]()
Ben even eten, tot zow
Cuidado puto, te pego duro idiota!quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zullen we dan maar in het spaans gaan schelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |