Ik vind Natalia ook niet op Britney lijken maar goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 15:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft een totaal andere kop.
quote:
Ik welquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die trailer niet zo heel erg tof
Dat is waarschijnlijk ook de filosofie erachterquote:Op woensdag 3 september 2008 09:06 schreef MrFl0ppY het volgende:
Het is wel duidelijk dat mocht het spel niks zijn dat je iig nog een paar goede filmpjes krijgt met hete chicks
Ik herken dat gevoelquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind die trailer niet zo heel erg tof
Die EVA uit RA2 was lekkerquote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Gelukkig kun je aan de hand van de trailer zien hoe de gameplay in elkaar zit eh. Of speel je de beta?
Mag ik je er trouwens aan herinneren dat RA2 ook een aardig babe gehalte had en toch algemeen gezien wordt als een erg goed spel.
imho is dit de generals van de RA serie..quote:Op dinsdag 2 september 2008 11:58 schreef Christie het volgende:
Ben ik de enige die vind dat het echte Red Alert gevoel ietwat ontbreekt bij het checken van de filmpjes, de screenshots en de website?
ik heb de beta gespeeld...quote:Op woensdag 3 september 2008 19:07 schreef Nietmachine2 het volgende:
Gelukkig kun je aan de hand van de trailer zien hoe de gameplay in elkaar zit eh. Of speel je de beta?
Mag ik je er trouwens aan herinneren dat RA2 ook een aardig babe gehalte had en toch algemeen gezien wordt als een erg goed spel.
Zoiets heb ik ook ongeveer. Ik wil het spelen omdat het een C&C-labeltje heeft, maar qua sfeer kan het toch bij verre niet tippen aan de eersten.quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:58 schreef Sharkdoggie het volgende:
Echt legendarisch zullen nieuwe C&C games niet meer worden. Na Westwood waren de games wel redelijk leuk, maar vond ze zelf niet zo memorabel als voorgaande C&C games. Toch zou ik geen enkele C&C game willen overslaan blijf stiekem een fan omdat ze leuk genoeg blijven om te spelen. Het is gewoon jammer dat we beter gewend zijn.
Sinds EA het heeft overgenomen zo ongeveer dusquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:45 schreef Tuvai.net het volgende:
De hele Command & Conquer ( + Red Alert) reeks was al ten dode opgeschreven na Generals. Jammer, want als er een reeks is waar ik van genoten heb vroeger is het C&C wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |