De coaching van achter kan ze mogelijk helpen, maar als je vanavond de streamsquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:01 schreef Lobasca het volgende:
Ik denk dat je je daarin vergist Tegengas, we hebben het hier wel over een stelletje weirdo's..alles voor de roem. plus de coaching van 'achter'.
Misschien is naieviteit (Lees: Claire) wel de ondergang van Huub. Hij voedt zich op reacties, als niemand reageert en kalm blijft wordt hij steeds agressiever. Kijk maar naar Lieke,hij was woest op haar, helaas mepte hij niet .quote:Op woensdag 13 februari 2008 04:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De coaching van achter kan ze mogelijk helpen, maar als je vanavond de streams
gezien hebt, ze waren zo hopeloos ........ en constant tegen elkaar in het Russisch.
Nee, ik denk niet dat dit lang gaat duren ...........
Als je een hond hebt en ruzie met iemand dan hoort die ander maar er aan denken dat als je ruzie hebt de hond wel eens zou kunnen aanvallen :quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:55 schreef riri het volgende:
[..]
Ze moesten op mij ook niet zo afkomen en lopen te schreeuwen bij mijn bed zoals Huub deed,echt in een aanvallende houding stond Huub...mijn hond was dan ook gaan grommen en blaffen en wie weet erger....
Huub hoort daar toch over na te denken....
en als hij zo vals is dit zelf bij een hond uit te lokken dan is ie pas echt min in mijn ogen....als ik mike was was ik echt pissed op hem...een dier opjutten doe je niet,is me al vaker opgevallen dat Huub dat extra doet
Ik heb het voor vandaag wel weer gezien,wat zijn het toch een stelletje klootzakken bij die FEBO,halen zo genaamdquote:Op woensdag 13 februari 2008 04:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En ze zijn GVD focking neef en nicht, geen zus en broer![]()
![]()
Ja, een plannetje dat is beraamd met Brian en Amanda. Dilena opjagen dat ze express gaat blaffen omdat Huub zich daaraan stoort. Ze hebben Dilena gisteren al ingezet toen Huub boos op de Febo buiten stond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 07:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Mikey is uit zichzelf al Dilana aan het gebruiken tegen Huub overigens beweerde hij laatst
Dat is zeker even fout jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, een plannetje dat is beraamd met Brian en Amanda. Dilena opjagen dat ze express gaat blaffen omdat Huub zich daaraan stoort. Ze hebben Dilena gisteren al ingezet toen Huub boos op de Febo buiten stond.
Mikey vertelde ook weer voltrots dat ie Dilena heeft getraind, dat ze normaal gesproken op katten jaagt.
Wat Huub gisteren deed is ook niet goed. Dilena opjagen tegen het hondje van Emin en Christina.
1 Selene die zelfs af en toe de gelegenheid krijgt om even buiten bij te lezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:09 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda zijn een stelletje zwakzinngen die het spel niet zelfstandig kunnen spelen. Vandaar dat de Febo een helpende hand biedt door hulptroepen te sturen.
Goedemorgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 08:46 schreef blomst het volgende:
Mike word opgehaald.
maar eerst koffie.
De Gouden Kooi,is naar de klote,ik heb het wel gezien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Die kutzwerver begint direct te klagen over Huub.
Bijgelezen, wat een rare toestand met die Raspoetins en natuurlijk op de hand van die Rat en zijn siliconesnol, wat een verrassing.
Ach...zo hebben ze allemaal wel wat, vlak Huubsel ook niet uit ...wat doet Eric daar anders.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:09 schreef schatje het volgende:
Brian en Amanda zijn een stelletje zwakzinngen die het spel niet zelfstandig kunnen spelen. Vandaar dat de Febo een helpende hand biedt door hulptroepen te sturen.
Dat is ie al heel lang maar dit is echt een dieptepunt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:51 schreef Jewscky1 het volgende:
De Gouden Kooi,is naar de klote,ik heb het wel gezien.
Hulptroepen die Amanda en Brian bijna in zwakzinnigheid overtreffen. Je zou denken dat het onmogelijk was, maar nee hoor. Ik kan er nog steeds niet bij wat de redactie/produuctie dacht toen ze Molo & Tov Cocktail in de kooi gooide.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:09 schreef schatje het volgende:
Dat is 1 voor Huub tegen hoeveel voor Amanda en Brian?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:02 schreef T-lex het volgende:
Ach...zo hebben ze allemaal wel wat, vlak Huubsel ook niet uit ...wat doet Eric daar anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |