Valt me nou pas op dat Mikey ook maar een klein menneke is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:19 schreef Prospera het volgende:
Romanovje-nazaat ligt niet ontspannen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enne Dilana stond getriggerd om te bijten
[ afbeelding ]
okee... dus tipsch liegtquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, prive dingen van Japie (maar wat precies is niet bekend)
Selene rulezzzzzzquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Nou ik niet.... ik ga lekker slapen... want dat geneuzel komt me nu de strot al uit. Sommige geef ik nog wel een kans maar hier kan ik helemaal niks mee.
Tja, maar hij moest ook voor zichzelf vaker op zijn streken gaan staan, niet voor een ander.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:22 schreef avonne het volgende:
Ik heb wel met Mike te doen, hoor.
Staat hij een keer op zijn strepen (zoals Huub hem al de hele avond zei te doen) is het weer niet goed.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian was nog niet in de gelegenheid hem aan Kenneth te geven... morgen tijdens de golfles misschien. Anders wel tijdens een optreden in de toiletten.
Ik vind het ook wellletjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:25 schreef Desii het volgende:
Nou, denk dat het nu wel klaar is...
truste
Raspoetin ligt geloof ik liever in de kastquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
awww, die Japie - hij komt uit de kast he
Ja iedereen is stil...Raspoetin ligt met zijn hond bij Jaap en Anoeska ligt bij Mike.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:25 schreef Desii het volgende:
truste
truste...ik hou de wacht nog wel ffquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:25 schreef Desii het volgende:
truste
Welterustenquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Raspoetin ligt geloof ik liever in de kast
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
truste...ik hou de wacht nog wel ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |