Kun je zien dat ze geen sterke gastspelers voor Amanda en Brian kunnen vinden, e dan doen ze er maar 4.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is 1 voor Huub tegen hoeveel voor Amanda en Brian?
ja het zijn neef en nicht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
Raspoetin blijf volhouden dat het zijn zus is, het zijn toch nicht en neef?
En wat voor een gastspelers. Wat een farce. Wat een nitwits. Hoe verneuk ik mijn al doodverneukte concept nog nét even meer?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:10 schreef blomst het volgende:
Kun je zien dat ze geen sterke gastspelers voor Amanda en Brian kunnen vinden, e dan doen ze er maar 4.
kan niet anders dan een pitbull zijn met zo n baasquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef T-lex het volgende:
Kan nog leuk worden met die honden...![]()
Mikey is werken dus Dilana zal wat vrijer spel hebben vandaag.
Dan hebben we Eminem met die kutkeffer.
En er komt er misschien nog één. Brian moest lachen toen die russen binnen kwamen, en zei tegen Amanda dat de dochter van Hans vandaag misschien ook mee zou komen en dan d'r hondje mee zou nemen.
Volgens mij zijn hun wel zus en broer. Want ze hebben de zelfde ouders volgens mij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:06 schreef beequeen het volgende:
Raspoetin blijf volhouden dat het zijn zus is, het zijn toch nicht en neef?
CC dit is zo ver over de top dat het nu hilarisch is en ik ga er vandaag eens goed voor zitten. Het wordt een grote bendequote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat voor een gastspelers. Wat een farce. Wat een nitwits. Hoe verneuk ik mijn al doodverneukte concept nog nét even meer?
ach, daar was al geen redding meer aan toen ze besloten om de regels te veranderen en fysiek geweld niet werd bestraft met een exit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wat voor een gastspelers. Wat een farce. Wat een nitwits. Hoe verneuk ik mijn al doodverneukte concept nog nét even meer?
Is ook zo'n tasjes-hondje...ding is al een paar keer in de kooi geweest trouwens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:13 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
kan niet anders dan een pitbull zijn met zo n baas
quote:Nee hoor ik kne d efamilie en zijn neef en nicht behorende tot de maffia clan.
En niet van adle zoals ze beweren. Gewoon maffia.
Opperhoofd is kouznetsov, Moscow
Ik hep ale vertrauwen in Bobbie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Bobbie van VOL weet dit te melden:
Hij gaat vandaag documenten opsnorren die dit staven.
Jaap moet ze kennelijk onder zijn hoede nemen. Hij gaat hen helpen om Claire los te weken van Huub zodat die er uitgestemd kan worden. Vandaag gaan ze een plannetje bespreken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yurigatequote:Op woensdag 13 februari 2008 09:32 schreef Copycat het volgende:
Bobbie van VOL weet dit te melden:
[..]![]()
Hij gaat vandaag documenten opsnorren die dit staven.
As if die twee Slavische sekreten daartoe in staat zijn. Die gozer moet weer heel snel zijn reet gaan verkopen in de Paardensteeg en dat meiske mag net zo snel weer haar plaats achter het raam innemen in de Bloedsteeg.quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:35 schreef schatje het volgende:
Jaap moet ze kennelijk onder zijn hoede nemen. Hij gaat hen helpen om Claire los te weken van Huub zodat die er uitgestemd kan worden. Vandaag gaan ze een plannetje bespreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:39 schreef Copycat het volgende:
As if die twee Slavische sekreten daartoe in staat zijn. Die gozer moet weer heel snel zijn reet gaan verkopen in de Paardensteeg en dat meiske mag net zo snel weer haar plaats achter het raam innemen in de Bloedsteeg.
Dat wordt het zeker, goedemorgen allen. Wat een focking nitwits die twee ....quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
CC dit is zo ver over de top dat het nu hilarisch is en ik ga er vandaag eens goed voor zitten.
Het wordt een grote bende![]()
![]()
en omdat zij uitslaapdag hebben moet iedereen maar muisstil zijn...quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:07 schreef blomst het volgende:
Huub en Eric zijn al wakker geworden van de honden.
Rus meneer wil niet met jaap onder 1 dekbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |