o, dat is het. Niemand snapte het al wat deze 2 nitwits komen doen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:41 schreef Carlaa het volgende:
omg, ik kom net thuis.. hebben ze de Rusische Mafffie ja in huis gehaald?
sorry normaal reageer ik niet op spelfoutenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En Huub blijft hem dishen, geweldig.
Nee. je hebt gelijk, scherp. Ik probeer er ook altijd op te letten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:43 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
sorry normaal reageer ik niet op spelfouten
ik maak ze zelf aan de lopende band
en maybe bedoel je het zo, maar het is : DISSEN
De Endstra tapes, maar dat waren toch joegoslavenquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:43 schreef avonne het volgende:
[..]
o, dat is het. Niemand snapte het al wat deze 2 nitwits komen doen.
Maar het is weer de Holleeder connectie dus. Een of andere Russische maffiabaas moet zijn ongewenste kinderen ergens onderbrengen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
Wat een herrie, die teringhond.
Selene: ik hou van dieren, die moeten opgevoed worden. Als ze blaffen heb ik zo iets van; Tik, afgelopen, ik ben de baas.
Ze houdt niet van Dilana.
Russische prins: je mag haar wel een tik geven.
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaarquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:49 schreef Prospera het volgende:
Selene kan niet tegen liegen
[ afbeelding ]
Sinds ik mezelf op een leugen heb betrapt, geloof ik niemand meer.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaar
Omdat ze nooit sex heeft misschien?quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:52 schreef avonne het volgende:
Zeurlene maakt haar naam weer waar. Wederom overlaadt ze een persoon die net binnen is met al haar frustraties
Ja, ik ben maar van stream gewisseld want wijzer word je er ook niet van... alles draait om haar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:52 schreef avonne het volgende:
Zeurlene maakt haar naam weer waar. Wederom overlaadt ze een persoon die net binnen is met al haar frustraties
quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
iedereen die dat zegt ....is een fokking leugenaar
Zou best wel eens de reden kunnen zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:53 schreef Yavido het volgende:
[..]
Omdat ze nooit sex heeft misschien?
Yip, Mike wordt gewoon geindoctrineerd door de fysiek van Brian.......en Huub komt ietwat minder gewelddadig over....quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:54 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben het helemaal met Huub eens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |