Het zijn toch min of meer uitbreidingen.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, Microsoft zegt ook dat Vice City en San Andreas min of meer uitbreidingen waren voor GTAIII, ik zou d'r nog niet 100% op vertrouwen.
Ja het duurt nog wel even, maar dan krijgen we het ook hoor. GTA IV, Mafia 2, 2 Days to Vegas, dat andere vegas spelquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:59 schreef abruzzese het volgende:
Grand theft Auto IV duurt voor mij nog veels te lang en mis dan ook een freeroaming game op Assassin's Creed na dan .
Ik denk dat ik toch maar The Godfather: The Don's Edition ga kopen omdat ik deze op de Playstation 2 erg goed vond .
The Godfather: The Don's Edition is toch ook een freeroaming game waar je tot 29 April kan vermaken .
Misschien een tip voor jullie gamers ?
Ja maar om 't nu slechts uitbreidingen te gaan noemen gaat me wat ver.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Eigenlijk heten die spellen ''GTA III:Vice City'' en ''GTA III: San Andreas''.
Zelfde engine ook enzo.
Als die downloadable content net zo groot word als Vice City/San Andreas ben ik in ieder geval blijquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:14 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja maar om 't nu slechts uitbreidingen te gaan noemen gaat me wat ver.
As if. Zou wel leuk zijn, maar .. Ik geloof het wel als het door Rockstar wordt gezegd -> Microsoft =quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als die downloadable content net zo groot word als Vice City/San Andreas ben ik in ieder geval blij
nieuwe previewquote:They explain GTA 4 controls and show that you press circle to punch and square to kick, also show that when you hit R1 you go in cover. Also they show you have three movement speed, walking , jogging and Sprinting.They say that at some places you can climb objects like Assasins Creed with the square button.They show how the phone works, Down on the d pad and \it makes it appear at the bottom of the screen.You can jack cars in GTA 4, break the glass with L1 and then you cut wires to make the car start. You can go in NetCafe to go on the internet in the game.
• According to the journalists, the first hands-on minutes were enough to solidify their feelings of how the game is going to kick ass.
• Liberty City has more streets than any other game in the genre.
• You cannot enter every building. However, you can interact with most of them. Rooftops, stairways, fire escapes, partial interiors, etc.
• Niko will not be able to manage property, gangs or trade.
• Bowling, dart games, drinking games, strip clubs and night clubs will be available.
• The core of GTA IV is all about the human relationship.
• Sometimes, your contacts may call you during a hard mission to ask you a service. In this instance, you can choose between the mission or whatever your contact is asking. If you ditch your mission to do things with your phone contact, you may see consequences. Whether or not you will be able to replay the mission that you went away from remains to be seen.
• The new impression of seeing a next generation living, breathing city is absolutely stunning.
• The pedestrian population density changes between the place/borough you are in.
• If you walk around the street with a gun in your hand, pedestrians who have a phone can call the police.
• In one instance when Niko tried to carjack someone, the scared innocent driver sped away so fast that he hit two cars.
• During the first mission that the journalists played, they tried to carjack someone without a gun. The driver beat up Niko. Niko got beat up so bad that he ended up at the hospital.
• Pedestrians react in a very realistic way. The journalists said that it is as if each person in the game leads his/her own life.
• It took 15 minutes to go through 2/3 of Manhattan with a boat. It took 10 minutes by car to go through Brooklyn and Central Park.
• The cars can be destroyed very realistically. Every part of the car can bend and fold.
• GTA IV has a wider variety of mission types. The missions are more difficult than in previous games.
• The game is done. Most clipping bugs are gone. The game is super smooth in terms of frame rate. (Note: The game is not 100% done. It is not "gold" yet.)
• If you press the jump button, Niko can climb everywhere. In other words, wall climbing from San Andreas has returned. You can strafe on walls, too.
• There is a swimming club.
• If you have five stars, it's very difficult to escape from the cops. They are everywhere and they don't joke with you. They are smarter than in previous incarnations of the series.
• While in a boat, the sound effects are awesome. You can hear the sound of the waves that beat the front of the boat.
• With powerful weapons, you can shoot through the walls.
• The weather that was seen during the four hours of gameplay included fog, rain, sun and clouds. A variety of colors can be seen depending on the time of day.
• When you die, you pay $100 but you get to keep your weapons.
• When you go to jail after getting busted, you pay more than $100 and you lose your weapons.
• While you are drunk, it's very difficult to control Niko. The drunk sensation is perfectly done.
• When stealing a car from a pedestrian, Niko didn't get into the car before the pedestrian sped up. Niko held onto the car as the pedestrian glided along the road. (Note: It may have been the pedestrian holding on to a car Niko was in. The translation is sketchy.)
• Choppers with search lights are in the game.
• Women will striptease in strip clubs when you pay.
• Depending on the borough you are in, pedestrians may speak different languages. Italian, Chinese and those in the Bronx are different when it comes to language.
• Health kits are available only in buildings.
• Grenade and molotov cocktail sound effects are stunning.
Hetzelfde lijstje staat op pagina 2, maar ik zeg het maar niet want anders drukt het jouw enthousiasme.quote:
Proestquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
maar ik zeg het maar niet want anders drukt het jouw enthousiasme.
owquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hetzelfde lijstje staat op pagina 2, maar ik zeg het maar niet want anders drukt het jouw enthousiasme.
je kan zeilen?!?!quote:# You can precision throw grenades.
# You can break dumpsters, fire hydrants, bushes and park -benches with your car.
# With the new wanted system, it's practically impossible to escape from two police cars and helicopters.
# No boats will stop to help you if you swim in the 10°C water.
# While sailing with a sailing boat, Niko gets outrun by people jogging on the shore.
# Being chased by police cars and at the same time having a female voice giving directions is priceless.
# A lot of thing resembles to American gangster movies such as The Usual Suspects and Heat.
quote:Setting up meetings with people, pissing them off if you don't show up, your variable level of friendship with them, the improved line-of-sight based wanted system, mission accessibility and choice, and using your cellphone as a communication and organisational device are all elements that make this experience mesh together more naturally and logically than before. And because there's no loading and everything feels so seamless, there's an immediacy and impact to the experience that screams true, powerhouse gaming.
Dat vond ik in de vorige delen altijd de leukste side missies, een politieauto stelen en dan andere badguys neerknallenquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:36 schreef RacerDKB het volgende:
Al die dingetjes die je kan doen, zo vet.
Ook dat je in politieauto's versterking op kan roepenen dat soort dingen.
Ja maar nu kan je dus in een politieauto een normale missie doen en als er dan ineens 10 badguyauto's achter je aan komen, vraag je om backup, en dan komt de politie je helpenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Dat vond ik in de vorige delen altijd de leukste side missies, een politieauto stelen en dan andere badguys neerknallen
Met name uit de auto stappen en dan gericht met de shotgun zijn banden kapot schieten
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je dus in een politieauto een normale missie doen en als er dan ineens 10 badguyauto's achter je aan komen, vraag je om backup, en dan komt de politie je helpen
quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat trouwens wel een beetje vervelend is: De week na de 29e heb ik tentamens voor mijn minor spaansDus ik denk dat ik hem maar een weekje later haal, uit eigen bescherming
Hehequote:Op donderdag 28 februari 2008 20:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat trouwens wel heul erg leuk is: Ik heb eergisteren een Xbox 360 gekocht en de week van de 29e heb ik vakantie, dus dan kan ik 7x24 uur nonstop gamen
Ik wil je hype delen Gijs maar welke parapluquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:24 schreef kepler het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die details zoals die paraplu's als het regent![]()
ZOVEEL HYPE!![]()
De teamxbox preview is erg goed. Die hype was al niet te stoppen maar het wordt alleen maar erger!quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:21 schreef kepler het volgende:
hoop nieuwe previews, deze keer echt
http://ps3.ign.com/articles/855/855615p1.html
http://previews.teamxbox.com/xbox-36...ft-Auto-IV/p1/
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3166722&p=37
http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6186843
http://games.kikizo.com/news/200802/...p?f=091_p1.asp
http://www.gametap.com/home/read/article/4309
http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/.../855562p1.html
op die screen met het stopbord regent het en zie je mensen met een paraplu lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 07:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik wil je hype delen Gijs maar welke parapluOh,... het het stopbord is vierkant maar dat zal wel normaal zijn
Nee serieus,... geniet zooo van deze screens. Ga i.v.m de achievements en de uitbreiding echter wel voor de 360 versie!
quote:After giving Dardan a good pop on the schnozz, the bad guy stumbled backwards and his momentum took him through a big window (which was accompanied by our Rockstar host exclaiming, “Wow, he went out the window!” a welcome indication that it’s a rare, unscripted occurrence). After careening through the window, he landed on a lower, sloped roof, rolled down toward the edge and started falling off.
In this case (and, again, with a somewhat surprised reaction from our Rockstar guide), Dardan suddenly stuck his arm out and grabbed the edge, hanging there for a few seconds in an effort to save himself—before losing the battle with gravity and plummeting into the waves below.
quote:We also heard a story from another editor’s playthrough where Niko and a passenger were in a car, when the editor happened to overturn the vehicle, causing it to skid up onto a sidewalk. In reaction to the crash, a lady bystander started cursing out the two men as they got out of the car, at which point the passenger drew a weapon and gunned the lady down—to the genuine surprise of all those viewing the gameplay. Yes, more of euphoria at work.
Schiet mij maar in een kerstboom maar zie geen DRUPPEL in die screenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:17 schreef kepler het volgende:
[..]
op die screen met het stopbord regent het en zie je mensen met een paraplu lopen
Ik ga hem ook op de 360, omdat ik geen PS3 hebVerder wil ik ook ook wel die uitbreidingen hebben
Beter kijkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Schiet mij maar in een kerstboom maar zie geen DRUPPEL in die screen
wat Godlike zegtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik zie bij de onderste screen dat ie over die brug heen wil wel druppels, ik zie geen regen bij die ene met dat bord maar dan wel weer paraplu's !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Inderdaad! En dan van die pauperts in de GAME! pagina die nog nooit een GTA3 game hebben gespeeld en lopen te zeuren dat deze ook kut gaat worden, waarom? Omdat er 100 uur aan gameplay in zit!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
zo erge GOTY deze game
Nu je het zegt,.... VERDOMMEquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beter kijken
Met name bij de voet van het bord.
Heb donderdag 24 april de laatste tentamens, daarna 3 weken vrij:Dquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:48 schreef Kremers het volgende:
[..]
Wat trouwens wel een beetje vervelend is: De week na de 29e heb ik tentamens voor mijn minor spaansDus ik denk dat ik hem maar een weekje later haal, uit eigen bescherming
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:41 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Heb donderdag 24 april de laatste tentamens, daarna 3 weken vrij:D
Inderdaad ik kijk eerst altijd ff rustig rond. Kijken wat er in de omgeving gebeurd etc.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga eerst op me dode gemak heel die stad door LOPEN of anders met auto of openbaar vervoer
Gvd is dat zo? Chill man!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga eerst op me dode gemak heel die stad door LOPEN of anders met auto of openbaar vervoer
meivakantie: maandag 28 april 2008 t/m maandag 12 mei 2008![]()
hoe duur was diequote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:18 schreef Cyberia18 het volgende:
GTA IV wordt m'n eerste aankoop van 2008. En dat zal het geld dubbel en dwars zijn:
[ afbeelding ]
Had 'm vanaf vorig jaar augustus al in de bestelling staanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hoe duur was die
ga denk dit weekend die 50 euro versie van 360 bestellen
Natuurlijk zitten er cheats inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ook Grand Theft Auto IV krijgt cheats (X360, PS3)
Nieuws | 29 februari 2008 - Tijdens een presentatie van Grand Theft Auto IV bleek dat ook dit nieuwe deel cheats zal bevatten. Wanneer er een cheat wordt geactiveerd verschijnt er een melding in beeld waarin duidelijk wordt gemaakt welke Achievements niet langer gehaald kunnen worden doordat die desbetreffende cheat is geactiveerd.
Elke Grand Theft Auto-game bevat tot nu toe cheats en veel gamers spelen de game alleen maar met deze hulpmiddelen. Deze gamers kunnen nu tevreden zijn dat het wederom onder andere mogelijk is de politie in een oogwenk te laten verdwijnen.
Uiteraard is er veel meer informatie vrijgekomen bij deze presentatie van GTA IV, deze bevindingen vind je in deze impressie.
quote:Ook auto’s met mensen erin kun je uiteraard jatten, maar de mensen zullen alles op alles zetten om dit te voorkomen. Ze proberen weg te rijden of sleuren je terug uit de auto wanneer je niet snel genoeg uit de voeten komt. Grappig is dat een autobezitter zich op een gegeven moment vastpakte aan mijn portier terwijl ik wegreed. Uiteindelijk wist ik hem los te krijgen door een scherpe bocht te maken, waarna hij keihard tegen een andere auto aanvloog. Briljant.
Volgens mij wel, want er is ook een zwemclub.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:13 schreef Blackninjadude het volgende:
Kun je zwemmen? in GTA 4 dan.
yup, je kan in elk water (mits diep genoegquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Volgens mij wel, want er is ook een zwemclub.
dat is maandagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:44 schreef Kremers het volgende:
Ik heb trouwens een rekenfout gemaakt, de week na de 29e heb ik helemaal geen tentamens. Die heb ik rond 3 maart
Dus geen probleem om hem de 29e in huis te halen
Lucky motherfuckerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben nu naar het dorp, om Crackdown te kopen. Was echt een geweldig spel, met lekker veel vrijheid. en zag er grafisch zo goed uit. Had hem precies een jaar geleden in februari een maand als reviewversie, maar toen bij lange na niet uitgespeeld. heb pas 90 GP, op naar de 1250 GP daar vanals zoethouder samen met Saints Row tot 29 april gta 4 ,
Oké.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:33 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben nu naar het dorp, om Crackdown te kopen. Was echt een geweldig spel, met lekker veel vrijheid. en zag er grafisch zo goed uit. Had hem precies een jaar geleden in februari een maand als reviewversie, maar toen bij lange na niet uitgespeeld. heb pas 90 GP, op naar de 1250 GP daar vanals zoethouder samen met Saints Row tot 29 april gta 4 ,
Deze titel koop ik gewoon in een Nederlandse winkelquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Pre orderen jullie hem of niet?
Ik kan hem voor 45 euro pre orderen bij de Wehkamp maar ben bang dat ik hem eerder in de winkel zie liggen dan dat ik hem van de Wehkamp binnen krijg
GTA IV is het niet waard?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:12 schreef ScarFace- het volgende:
Ik wacht wel totdat ie op de pc komt.
Heb er wel over gedacht een console te kopen maar dat is het niet waard.
Toen San Andreas uitkwam kon ik niet wachten tot het op de PC kwamquote:
GTA is tof maar ik koop um wel voor de pc.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:03 schreef MMaRsu het volgende:
Comedian Patrice O'neil zit op 1 of andere manier in Gta4!!!
Als je niet weet wie dat is.. : http://nl.youtube.com/watch?v=YzWF5uVA_68
Fucking geweldig..
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J0A&KAC=P09&ArtikelNummer=127192&ZM=0quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Pre orderen jullie hem of niet?
Ik kan hem voor 45 euro pre orderen bij de Wehkamp maar ben bang dat ik hem eerder in de winkel zie liggen dan dat ik hem van de Wehkamp binnen krijg
Kortingsbonnen jorien kortingsbonnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C13&SC=J0A&KAC=P09&ArtikelNummer=127192&ZM=0
hoe dan
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
GTA is tof maar ik koop um wel voor de pc.
Consoles zijn duur en je krijgt er na een paar jaar weinig meer voor terug.
PC
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:01 schreef jorienvdherik het volgende:
dat meen je niet
Ze maken ons gek!quote:* De Sixaxis zal worden gebruikt in GTA 4, maar op een juiste wijze.
* Er komt mogelijk een MMPOG GTA in de toekomst. Kan via abonnement lopen.
* Auto's die aan puin gereden zijn, noodzaken je om verder per voet te vluchten.
* Autobanden zullen in stukjes uitelkaar barsten, wanneer ze aan flarden geschoten zijn.
* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.
* De D-pad aanraken zorgt ervoor dat je je mobel pakt. Druk de toets nog een keer en je kan een nummer kiezen.
* Je kunt verschillende mobieltjes door het spel vergaren. Zo heeft de basis versie een organizer, camera en multiplayer mode. Later kun je ook MP3 beluisteren.
* Je kunt iedereen vermoorden, zelfs je contacten.
* Er zal een conservatieve radio station zijn, genaamd WKTT (We know the truth). Hierin maken ze ene Rush Limbaugh belachlijk, terwijl je echte GTA fans hoort, die ooit opgenomen zijn toen ze R* een warm hart toedraagden in de moeilijkere tijden.
* DJ Lazlow keert terug.
* Bloggers spelen in een bepaalde mate een rol tijdens het spel.
* De oude GTA cheat codes blijken teruggekeerd te zijn.
* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.
* R* blijkt werkelijk in episodische downloads te gaan, waarbij we wellicht voor de PS3 ook iets mogen verwachten
quote:* De PS3 versie zal warmere kleuren hebben, terwijl de Xbox 360 versie meer levenderige kleuren zal bevatten.
quote:* Je kunt granaten gooien, terwijl je rijdt op een voertuig.
Koop gewoon een consolequote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef RickoKun het volgende:Kom nou maar met die PC aankondiging gvd!!!
Ja vast wel, ik moet eerst effe weer wat werk zien te fixen in de stadquote:Op zondag 2 maart 2008 17:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Koop gewoon een console
Het is het vast wel waard
Nu al een kuttopic..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:58 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
GTA is tof maar ik koop um wel voor de pc.
Consoles zijn duur en je krijgt er na een paar jaar weinig meer voor terug.
PC
quote:Op zondag 2 maart 2008 18:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu al een kuttopic..
"Mn 3d kaart flikkert, kan iemand deze savegame voor me spelen en terug sturen, welke beeldinstellingen heb jij?"
idd zo spel speel je natuurlijk op de consolequote:
Nee, hij doet het gewoon niet meer.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:52 schreef RickoKun het volgende:
Even een jaartje wachten, matje, dán mag je dat zeggen van mij!
-edit-
Oh ik dacht dat je het over de consoles in het algemeen had
Gewoon kwestie van de verkeerde keuze qua console!quote:Op zondag 2 maart 2008 19:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon niet meer.
Eerst al een tijdje meldingen gekregen van: disk unreadable
Nu begon hij herrie te maken tijdens Fifa2008 en
viel ie gewoon uit.
Nu doet ie het niet meer
Morgen meteen achteraan bellen
360 maakt altijd herriequote:Op zondag 2 maart 2008 19:56 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, hij doet het gewoon niet meer.
Eerst al een tijdje meldingen gekregen van: disk unreadable
Nu begon hij herrie te maken tijdens Fifa2008 en
viel ie gewoon uit.
Nu doet ie het niet meer
Morgen meteen achteraan bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |