Amanda: "Poetin? Is dat niet dat nieuwe luchtje Chanel?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:34 schreef rooie3 het volgende:
Hahas en Huub lult gewoon over de russen en Poetin.Amanda ziet vuur branden.
Super en mooie TT!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:42 schreef Desii het volgende:
volgt
en nog verder ontmaskerd worden in http://eminxtina.blogspot.com/quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Kinga het volgende:
http://celebrities.pimpbl(...)et+verwijderen!.html
Oh geweldig... ik dacht dat ik een grapje maakte toen ik vroeg of het nakomelingen van de nooit gevonden Anastasia waren...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn naam is Erin Pariz”, zegt de jongen. “En mijn naam is Christina Princess”, vervolgt het meisje. “Wij stammen af van een Russische Tsaar, en we zijn nu zeven jaar in Nederland.
volgens vv
Huh? Shit, ik moet toch echt in het Weekend de Story in de Party eens gaan lezen als ik wat Privé tijd heb...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En ook deze http://www.eminxtina.com/
Emin Pariz Saidoff and Christina Princess Saidoff are Dutch celebrities, party animals, models, singers, actors and television personalities. And they are a descendants of a rich Russian Aristocratic family.
Dat dusquote:
ook een plaatje opgenomen dus.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Kinga het volgende:
http://celebrities.pimpbl(...)et+verwijderen!.html
Ik wilde precies hetzelfde typenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef rooie3 het volgende:
Moet er weer een singel gepromoot worden ofzo.Gadver allemaal van die Z artiesten.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Yavido het volgende:
En waar we kennis maken met o.a.:
[ afbeelding ]
op blogspot staat dit:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Ziet het volgende:
het gaat nu over het al dan niet gay zijn van iedereen
met het oog op die gast (die zelf zegt geen gay te zijn)
jaap: ja ik ben ook gay, wat maakt dat nou uit
LMAO!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Frasier het volgende:
He Russische homo, mag ik je zusje kopen?
Detectivebureau Fok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
en nog verder ontmaskerd worden in http://eminxtina.blogspot.com/
1 x radenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
LMAO!!
Wie zijn deze 2 mensjes? Nieuwe gastspelers? En voor welk kamp zijn ze?
Een keer radenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
LMAO!!
Ze gaan zo snel mogelijk Huub er uit werken, en ze hebben een ontzettende hekel aan Huub. Want Huub kan niet met vrouwen omgaan. De andere mensen in de villa doen dat wel goed. En Natasja was de leukste bewoonster volgens onze Raspoetinsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
LMAO!!
en dit dan:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:49 schreef akveor het volgende:
TNX Desii
Quote van hun site:
They are HOT, they are SEXY, they are PARTYANIMALS
And ... They are descendants of a rich Russian Aristocratic family.
Doe mij maar Nickey and Paris. Laat dat russische gedoe dan maar zitten
Voor Brian en Amandaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:50 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
LMAO!!
Zo te zien is de kast nog wel dicht hoorquote:
nog een paar daagjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
selene vraagt huub om een verklaring voor zijn gedrag... pffff
wanneer gaat ze weg
Zondag pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
wanneer gaat ze weg
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Frasier het volgende:
over een weekje 5 dagen is Selene gelukkig wegquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
wanneer gaat ze weg
Als die van B of A was geweest wel jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Schanulleke het volgende:
Zo'n USB stick is prive bezit toch?
Ja en als dank krijgen Brian en Amanda wat vriendjes.Lief hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Schanulleke het volgende:
Zo'n USB stick is prive bezit toch?
Ze mag alleen wel wat meer eten zie ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:48 schreef Frasier het volgende:
Ik hoop op het omgekeerde maar dat was je misschien al duidelijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een sukkels die twee, hoop toch zo dat Huub ze heel snel jankend de poort uitjaagt ......
Best wel jammer dat ze niet meer mogen Internetten....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
en dit dan:
Emin Pariz, ruzie, drank, drugs & anorexia
Terwijl de carrière van Emin Pariz van een leien dakje lijkt te lopen, kent zijn privé-leven ups en downs. Zo valt het sterretje maar liefst bijna twintig kilo af en kampt hij duidelijk met anorexia. In de wandelgangen wordt er ook gefluisterd dat Emin Pariz niet vies is van drugs. Zijn eigen zus / collega Christina Princess heeft nog steeds drank en drugsprobleem.
hoezo manieren bijbrengen
Ze is mager genoeg om achter het CS te gaan staan hoor...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze mag alleen wel wat meer eten zie ik
Ik kan er alleen maar bij bedenken dat ze zijn ingehuurd en een opdracht hebben gekregen. Niet meer niet minder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Best wel jammer dat ze niet meer mogen Internetten....
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Ik zou eerder verwachten dat dit soort partyanimals wel voor Huub zouden zijn... levenstijl vertoont wel wat overeenkomsten. Denk dat ze uiteindelijk juist wel meer met Huub hebben dan ze toegeven.
Dat is waarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ze is mager genoeg om achter het CS te gaan staan hoor...
Ik vind dat tactisch sterk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
Huub gooit nu maar snel zijn charmes in de strijd.....Hij neemt de vrouwelijke helft toch maar even appart. Da tis nou precies wat Huub altijd doet.
Wat een loser, eerst iemand helemaal voor gek zetten en dan er weer op terug komen. De bevindingen vann de gastspelers dat ze Brain en Amanda toch veel aardiger vinden, bevalt hem natuurlijk toch weer niet. Hij probeerd er nu weer een punt aan te lullen.
Ze moet dr bek eens houden! Heeft ze die 500 euro al aan Mike gegeven?!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Selene wil ook al een chihuahua.
Akveor, vroeger, toen er nog gepokerd mocht worden, en met de verzoekplaatjes met Huub als DJ, dat vond ik echt leuk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Best wel jammer dat ze niet meer mogen Internetten....
Ik weet niet wat ik er van moet denken... Ik zou eerder verwachten dat dit soort partyanimals wel voor Huub zouden zijn... levenstijl vertoont wel wat overeenkomsten. Denk dat ze uiteindelijk juist wel meer met Huub hebben dan ze toegeven.
Haha Huub krijgen ze echt niet klein.Stuur je zulke mensen op dat pauperstel af ,slaan ze binnen 5 minuten op tilt en kan de stekker eruit.Dus Huub moet het maar weer doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:01 schreef trettie het volgende:
Ik eis onmiddelijk maatregelen omtrent die USB stick die persoonlijk bezit is .
En ik eis ook zo'n setje mensen die onmiddlijk bij binnenkomst zeggen dat Brian en Amanda niet mogen winnen kijken wat er dan gebeurt of ze dan ook zo beleefd blijven.
Of dat Amanda meteen gaat beginnen met jonguh!
Maar ik eis dat wel.
Want onderhand is er een heel leger om Huub er uit te werken.
Maar goed wij wachten af wie het sterkst is.
Selene moet nodig weer is goeie seks hebben. Wat een chagrijnige muts is dat af en toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Met of zonder tasje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:58 schreef Kinga het volgende:
Hij heeft absoluut een punt. Die 2 komen vooringenomen binnenstappen, hun mening al helemaal gevormd door de tv-beelden. Het is heel normaal om iemand eerst te leren kennen voor je een oordeel vormt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:57 schreef coldstar het volgende:
Huub gooit nu maar snel zijn charmes in de strijd.....Hij neemt de vrouwelijke helft toch maar even appart. Da tis nou precies wat Huub altijd doet.
Wat een loser, eerst iemand helemaal voor gek zetten en dan er weer op terug komen. De bevindingen vann de gastspelers dat ze Brain en Amanda toch veel aardiger vinden, bevalt hem natuurlijk toch weer niet. Hij probeerd er nu weer een punt aan te lullen.
En als je het voor vanavond niet zeker weet dan bewaar dat gevoel maar voor de 17dequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian is focking helemaal overdonderd geloof ik ......
Dat begrijp ik, maar zeg nou zelf, deze twee focking no-bodies gaat dat toch nooit lukken ......quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop op het omgekeerde maar dat was je misschien al duidelijk.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:03 schreef blomst het volgende:
Nou de drank maar op de tafel, dan kjnnen ze starten met hun probleem.
Ja, en dat was super....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Akveor, vroeger, toen er nog gepokerd mocht worden, en met de verzoekplaatjes met Huub als DJ, dat vond ik echt leuk.
Geef ze weer internet Febo![]()
En toevallig hebben ze ook weer net niet gezien wat die vuile rat heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft absoluut een punt. Die 2 komen vooringenomen binnenstappen, hun mening al helemaal gevormd door de tv-beelden. Het is heel normaal om iemand eerst te leren kennen voor je een oordeel vormt.
waar geeft Mikey, Huub gelijk in???quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:07 schreef rooie3 het volgende:
Haha Mikey geeft Huub gelijk.Amanda en Brian vinden weer van niet.Nee tuurlijk niet die zijn weer heilig verklaard en kunnen weer op hun gat blijven zitten dankzij Huub.
Vodka, is dat niet een van Huub's favo's?quote:
Natuurlijk is dit sterk en tot nog toe trapt nog steeds iedereen erin. Ik denk dat hij hieraan te danken heeft ,dat hij er nog in zit.quote:
Denk het ook niet, maar de cos leeft gelukkig wel weer een beetje op, beetje beweging in het hok.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zeg nou zelf, deze twee focking no-bodies gaat dat toch nooit lukken ......
Maar al met al worden nu dus de gastspelers/hulpjes voor Brian en Amanda in duo's het huis in gesleept. Het ging te hard nu Eric ook even mee ging doen blijkbaarquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En toevallig hebben ze ook weer net niet gezien wat die vuile rat heeft gedaan.
Als je er plezier in hebt is daar niks verkeerds aanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, en dat was super....
Ik heb het eigenlijk ook altijd jammer gevonden dat er verder zo weinig interactie is. Je kan alleen kijken en 1 keer per maand stemmen. Dat vind ik echt een gemiste kans van DGK.
Heeft me wel een pokerverslaving opgeleverd....
Ken je dit even vertalen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:51 schreef Kinga het volgende:
12 February 2008
Emin Pariz Saidoff and Christina Princess Saidoff are going to be the guests in a Dutch reality show ‘The Golden Cage’ ( de Gouden Kooi ).
De Gouden Kooi is considered to be a mix between a soap opera and reality television, parts of the events seem to be scripted. Ten millionaires enter a capital villa. Their life on the Dynasty-like ranch is relieved by a (rotating) staff of personnel. The contestant who remains for the longest time within the compound may keep it. A jackpot which could add millions of euros more will ascertain a lifelong income.
Those who choose to participate give up their freedom for a minimum of a year. The rules are strict. A person who leaves the house, is forbidden to return unless they have used contact-points to briefly depart the house for personal reasons. These may be gained in daily games, by trade or as a gift. But this may only occur when their competitors give their permission. Contact-points are also needed to communicate with relatives or to be allowed visitors. Contestants who voluntary leave the house, lose their entrance fee of ¤10,000 are replaced by new ones. Only when a contestant is unanimously voted out, he or she isn't replaced. Participants are encouraged to start a study or enterprise.
Official website: www.degoudenkooi.tv
Back to News
Heb het nog nooit ergens zo gelezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |