Hey, niks tegen barszcz he!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je met zo'n attitude binnenkomt, mag je ze ook terug verwachten, vind ik.
Altijd hetzelfde met die Russen, voor je het weet staan ze in jouw keuken hun borsjt te bereiden.
Ze heeft een reuzegok, foeilelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
en je vindt niet dat ze nogal een grote neus heeft, dat viel me als eerst op op de caps
Wat ben jij gemeenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
en je vindt niet dat ze nogal een grote neus heeft, dat viel me als eerst op op de caps
Jammer dat hij dat kutbeest toch niet even onderdompeldequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:17 schreef akveor het volgende:
Huub: Je sluit een hond toch niet op in een tas... het is geen chinees achterin een vrachtwagen....
En wie zit er nou thuis met een omgebouwde vent die ongewenst zwanger van hem (of Luc) is?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ach das niet zo moeilijk
zelfs hangaround ik doe nix, nix had hem al binnen een week zo zwaar over de zeik dat hij zelfs beveilegings mensen wilde meppen
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef yvonne het volgende:
Aha, prinsen nog wel, welk koningshuis precies uit Rusland?
Is de FEBO nou in zo'n mailscam getrapt?
Dan is de volgende gast een Nigeriaan
Heb je daar ervaring mee?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je met zo'n attitude binnenkomt, mag je ze ook terug verwachten, vind ik.
Altijd hetzelfde met die Russen, voor je het weet staan ze in jouw keuken hun borsjt te bereiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |