das dan ook wel weer zoquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
We hebben allemaal zo onze inperfecties.
Ze kunnen alleen niemand vinden die partij voor hem isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef FSR het volgende:
Ik word een beetje kotsmisselijk van de redactie... Alles voor die Sjors en Sjimmie
De druk op Huub en Jaap wordt langzaam opgevoert... Nu gaan echt alle balle op Huub...
Bah bah bah... Wat kotsmisselijk allemaal...
Twarres! Jeeee bin icccch, wer bistoooo!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
hadden ze niet een Fries liedje?
je weet hoe je dit grote onrecht kan tegengaan he ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef FSR het volgende:
Ik word een beetje kotsmisselijk van de redactie... Alles voor die Sjors en Sjimmie
De druk op Huub en Jaap wordt langzaam opgevoert... Nu gaan echt alle balle op Huub...
Bah bah bah... Wat kotsmisselijk allemaal...
Thanx, dat had ik even gemist.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:31 schreef Kinga het volgende:
Ze heten Emim en Christina btw.
Nu je het zegt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
hadden ze niet een Fries liedje?
Mijn naam is Erin Pariz”, zegt de jongen. “En mijn naam is Christina Princess”, vervolgt het meisje. “Wij stammen af van een Russische Tsaar, en we zijn nu zeven jaar in Nederland.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:31 schreef Kinga het volgende:
Ze heten Emim en Christina btw.
Nope, ze maken tasjes ván honden, die dame is tinkepink.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:29 schreef tipsch het volgende:
Wat is een hondenkledinglijn? Maken ze tasjes om honden in op te bergen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
Neeeee meid!! Ik hou niet van jongens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |