Daar lijkt het idd wel op, Brian en Amanda hebben het script gekregen van nieuwe vrienden, gok ik?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat was dus de opdracht.Huub en Jaap hebben nieuwe slachtoffers gekregen.
Tegen die gasten vind ik niet erg, maar waarom tegen dat hondje?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, Huub al weer los tegen die gasten
Hij zal nu niks meer fouts zeggen.zijn vrienden voor hem.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:49 schreef Ziet het volgende:
ik kom niet meer bij om brian nu:
wat ik niet zo beleefd vind, is dat stukje bont wat op de bank ligt
want zoals jullie weten is amanda ambasadrice van de bond voor dieren
(Baal er nu van dat ik geen geluid heb)quote:
Precies dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Baal er nu van dat ik geen geluid heb)
Hoezo? Weet hij zich ook tegen wildvreemde gasten niet meer fatsoenlijk te gedragen?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub haalt haar tas effe overhoop ............
Je mist niet echt iets, alleen een keffend kuthondje en een hoop geschreeuw van Huub en Jaap.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
(Baal er nu van dat ik geen geluid heb)
Hoezo? Weet hij zich ook tegen wildvreemde gasten niet meer fatsoenlijk te gedragen?
Huub liep met koffers te slepen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:53 schreef noekje het volgende:
Dat zijn écht gastspelers, die blijven ook enzo??
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:54 schreef T-lex het volgende:
Brian met 2 kussens op z'n oren...."fokking 16 maanden"![]()
D'r gaat zo een deur uit denk ik.
Toch een actie tegen Amanda?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tegen die gasten vind ik niet erg, maar waarom tegen dat hondje?
Waarom nemen ze dat hondje mee als ze weten dat daar Dilana rondloopt?
Dat was dus het nieuwe script.Huub en Japie moeten weer terror gaan doen en de rest heeft weer vakantie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
Vet gaaf joh, terrorJaap & Huub maken verwerpelijke TV
Tussen het geblaf door hoorde ik dat zij een prinses is uit Rusland en dat ze manieren komen bijbrengen zoals miljonairs in het echte leven doen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:51 schreef noekje het volgende:
Wat is dit, joh?
Ik zou er meer van genieten als ze dat hondje naar achter zouden brengen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:52 schreef Yavido het volgende:
Vet gaaf joh, terrorJaap & Huub maken verwerpelijke TV
Oké! Goh, da's ook wat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tussen het geblaf door hoorde ik dat zij een prinses is uit Rusland en dat ze manieren komen bijbrengen zoals miljonairs in het echte leven doen...
waarop Huub in woede ontstak, dat was wat minder en weinig respectvol...
Precies, jankend de villa uit .......quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:56 schreef Yavido het volgende:
Mooi, eindelijk gebeurd er weer wat
Weg met die kutrussen![]()
nogal ongemanierd om ongewenst aanwezig te zijn.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Tussen het geblaf door hoorde ik dat zij een prinses is uit Rusland en dat ze manieren komen bijbrengen zoals miljonairs in het echte leven doen...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef agter het volgende:
brrr gaat dir nooit trekken, die druktje en herrie.
En dat zo vlak voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef agter het volgende:
Wat een nonsens. En daar kunnen ze geen mensen voor vinden in Nederland...die Febo is echt de weg kwijt hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij word nu al gek.Vind het ook pokkeherrie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef agter het volgende:
Maar dan vraag ik me toch weer af waarom Huub dan weer zo blij terug kwamquote:
Ze kwam al binnen in een tas.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:04 schreef Disana het volgende:
Jezus, het hondje wordt gewoon in de tas gedouwd.
Ik snap er geen hol van, maar dit isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |