De combinatie koffie en bier staat me niet zo aanquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, sigaretten, bier en een gitaar...Meer heb je niet nodig
Ik vind de C&S show wel gezellig, zeker in de auto...maar toch heb ik gister m'n i-pod en nieuwe subwoofer verkozen boven de radio :pquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.
Ik wordt er zo langzamerhand ook wel een beetje moe van hoe sommigen reageren, en dan vooral op C&S. 'Dat kan ook wel wat minder', denk ik dan...
Laten we zeggen dat sommigen het blad voor hun mond kwijt zijn.
Why not?quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
GVD hoe kan ik dat nou vergeten
Tja ik ben niet zo'n ochtendseksmens
Laten we voor het gemak even zeggen dat je niet naar je werk hoeft..in het weekend ofzoquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:49 schreef SilentChaos het volgende:
's ochtends wil ik uistlapen en haasten naar m'n werk
Alweer ja, Michiel gisteravond ook alquote:
Ah, dat snap ik wel. Lijkt mij ook niet lekker als je net met een nieuw programma bezig bent en je draai nog probeert te vinden om dan alleen maar kritiek te lezen in dit topic. Bedenk maar dat je de zeikerds altijd een stuk harder hoort dan de positivo'squote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!
Da's natuurlijk een ander verhaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Laten we voor het gemak even zeggen dat je niet naar je werk hoeft..in het weekend ofzo
Dan nog steeds er geen sin an?
die acapella versie trek ik ook niet echt.quote:
Hij is goed inderdaadquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
Jurgen van de Berg is echt een geweldige nieuwslezer
Na dat nieuwsbericht over relaties met collega's:
"Ga maar lekker tegen je collega aanzitten"
Hij heeft vaak van zulke dingen...Met Giel 's ochtends is geweldig ook altijd
* SilentChaos zou ook wel een avontuurtje willen met zijn collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |