Dat denk ik ook welquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:38 schreef ChatGirl het volgende:
't zal overal wel druk zijn. Maar voor zoiets zou ik toch gaan voor ff zelf langs het GWK te gaan om de kaartjes te halen.
Met de line-up van wat we nu weten, heb ik zo'n idee dat het zaterdag al uitverkocht gaat zijn.
even een cappuccinootjequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Zalmsalade, crackers en soep. Nu zo duf als een konijn, maar goed haha.
Ziet er heel fijn uit zeg, damn!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:06 schreef Sirolf het volgende:
VRIJDAG 30 MEI: 16.00-23.00 UUR
METALLICA
INCUBUS * FLOGGING MOLLY
ALTER BRIDGE * SAT2D
PORCUPINE TREE
ZATERDAG 31 MEI: 13.00-23.00 UUR
FOO FIGHTERS
KAISER CHIEFS * EDITORS * KT TUNSTALL * MOKE
THE VERVE * NOVASTAR * BAD RELIGION
GROOVE ARMADA * JUSTICE
ZONDAG 1 JUNI: 12.00-23.00 UUR
RAGE AGAINST THE MACHINE
QUEENS OF THE STONE AGE * RACOON
GAVIN DEGRAW * FICTION PLANE
COUNTING CROWS * SERJ TANKIAN
THE HIVES * CAVALERA CONSPIRACY
THE WOMBATS * ROISIN MURPHY
SAYBIA * PETE MURRAY * KATE NASH
PATRICK WATSON
Klinkt goed!
Je gaat eieren eten terwijl je geniet van Editorsquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
En natuurlijk eieren meenemen voor Editors & Kaiser Chiefs
Die staat bovenaanquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
Festivals
Je vergeet Metallica SC
Maar weet niet of ze met de nieuwe cd ook in Nederland komen. En heb het idee dat Metallica daarna niet echt meer door zal gaan, of tenminste niet meer zo snel naar Nederland zal komen... daarom wil ik er nu echt heen!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die staat bovenaan
Maar Metallica heb ik dus al 4 keer gezien en ik ga liever naar een gewoon concert van ze als ze op tour gaan met hun nieuwe cd
Dus dan zou ik voor de andere bands moeten gaan...Nou is RATM wel een behoorlijke trekker voor mij eigenlijk
Maar ik doe't toch niet
Vind Damn I wish I was your lover veel mooier, klinkt lekker broeierigquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Right Beside You" vind ik leuker.
Geweldige plaat en vooral het eind van de plaat vind ik erg mooiquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Right Beside You" vind ik leuker.
Dat dacht ik vorige keer ook en toen heb ik ze in iets meer dan een jaartje tijd 3 keer gezienquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:29 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar weet niet of ze met de nieuwe cd ook in Nederland komen. En heb het idee dat Metallica daarna niet echt meer door zal gaan, of tenminste niet meer zo snel naar Nederland zal komen... daarom wil ik er nu echt heen!
2,5 uur??quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:51 schreef TheZapster het volgende:
Heb het normaal niet zo op pinkpop, veel te poppie, indyrock gedoe maar de line up is nu wel erg lekker hoor.Metallica met een gegarandeerd optreden van 2 en een half uur en RATM ().Twijfel nu wel heel erg om te gaan of niet.
Dat hoorde ik bij stenders vanmiddag dus ga ik daar maar vanuit.quote:
Goed, alleen beetje ziekjesquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:49 schreef Deansensitized het volgende:
Wendy![]()
Hoe is het met u dan? Tijd niet gezien!
Weet er alles van, zit hier ook geestelijk wat half aanwezigquote:
Ik ben er zeker bij maar ik mis nog wel wat eigenlijk... vooral de zondagmorgen is me iets te karig met Gavin Degraw en Fiction Planequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Iddquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:06 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pinkpop programma ziet er ernstig goed uit...
Schandaligquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:02 schreef Broekie het volgende:
Zo, een hele week aan MetMichiel en EkStra Weekend gemist.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef Sirolf het volgende:
MetMichiel is een te groot programma geworden, waardoor er twee producers nodig zijn in de studio?
Inmiddels heb ik ontdekt hoe Tjitse van achternaam heet: Leensma Leensma!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee Tjitse ben ik aan het inwerken om mij te kunnen vervangen. Volgende week ga ik lekker 2 dagen naar Disney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |