quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, blijkt uit de beller die Annemiek nu Roos noemt.
Nou, ze reageerde dan ook niet erg positief.quote:
De rest ligt in bed, is met andere dingen bezig of zit middenin een radio-uitzending.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:00 schreef DaMook het volgende:
Domien en Annemic reageren hier echt niet meer, de rest trouwens ook niet meer
.
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:00 schreef DaMook het volgende:
Domien en Annemic reageren hier echt niet meer, de rest trouwens ook niet meer
.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, dat is gewoon begrijpelijk. Ik weet niet wat de kritiek was en of het terecht was, maar ik kan me helemaal voorstellen dat je er dan even geen zin meer in hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!
Nu of afgelopen zaterdag ? Ik heb afgelopen zaterdag alleen iets over annemic d'r (heerlijke) billetjes gezegdquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Sorry guys, maar we werden niet heel vrolijk van de kritiek op DNA tijdens het programma. Da's niet fijn om te lezen. Dus we blijven voorlopig even weg en lezen zo af-en-toe mee, sorry!
Is me niet opgevallen, maar dat zal denk ik komen doordat het redelijk FOK!-stijl is om alles te roepen zonder je in te houden (helaas, ben er ook niet zo'n fan van). Daar is zelfs weleens een TV-nieuwslezeres speciaal voor geregistreerd om in de tegenaanval te gaan (weet niet precies meer wie dat was).quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier af en toe gezeik (op Paul Rabbering en Coen & Sander) dat mij niet doet denken dat 'men' het goed bedoelt. Ik vind lang niet iedereen goed op de radio, maar de nuance is hier (en op de rest van het internet) af en toe flink zoek, hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
de meeste bedoelen het goed
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma'squote:Op woensdag 13 februari 2008 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow en sorry dat ik het zeg , maar kritiek kan ook opbouwend bedoeld zijn. Ik snap jullie verder wel, maar zou het wel tof vinden als jullie jezelf daardoor niet uit de weg laten slaan
.
Ik luister nu tenslotte nog steeds voor jullie, als 1 van jullie collega nacht jocks er nu was had ik nu al geslapen. Jullie doen het echt goed, beetje kritiek moet dan kunnen, de meeste bedoelen het goed en luisteren toch wel
.
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Nou, ik zie hier af en toe gezeik (op Paul Rabbering en Coen & Sander) dat mij niet doet denken dat 'men' het goed bedoelt. Ik vind lang niet iedereen goed op de radio, maar de nuance is hier (en op de rest van het internet) af en toe flink zoek, hoor.
Ja ok ,dat na de uitzending dat snap ik, lijkt mij ook prettigerquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma's- te lezen!
Tijd dat jij dezelfde opdracht uit gaat voeren dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja ok ,dat na de uitzending dat snap ik, lijkt mij ook prettiger. Maarja een openbaar forum krijg je dat helaas ook tijdens de uitzending
. Mischien kut voor jullie maar daar is dan weer niets aan te doen. Ik weet verder ook niet wie er wat heeft gezegd, maar dat doet er ook niet toe.
Owjah ik had nog wel wat kritiek tijdens de uitzending, ik vond jou opdracht te makkelijk voor de dare or truth
.
C&S snap ik ook niet, ik vind ze best tof eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.
Ik wordt er zo langzamerhand ook wel een beetje moe van hoe sommigen reageren, en dan vooral op C&S. 'Dat kan ook wel wat minder', denk ik dan...
Laten we zeggen dat sommigen het blad voor hun mond kwijt zijn.
Tja, dat is overal op het internet zo, daar heb je wel gelijk in. Maar ik kan me voorstellen dat Domien er even geen zin heeft tijdens zo'n uitzending. Sterker: ik vind het al heel wat als hij - kennelijk - na de uitzending de kritiek wel meeneemt en er iets mee doet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
Daar is het dan ook het internet voor, zoals Robert Jensen het een tijdje terug noemde 'een open riool'.
Ik wordt er zo langzamerhand ook wel een beetje moe van hoe sommigen reageren, en dan vooral op C&S. 'Dat kan ook wel wat minder', denk ik dan...
Ik snap het ook niet. Sander is de meest 'ad remme' dj op 3FM. En ik heb hem nog nooit twee keer dezelfde grap horen maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:21 schreef DaMook het volgende:
C&S snap ik ook niet, ik vind ze best tof eigenlijk.
3x raden over welke kritiek we het hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:31 schreef broer het volgende:
Dat zei ik vóór Van Velzen werd gedraaid, hč!
1.85m was het toch? Dan ben ik nog langer...quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
Is Annemic ZO lang, dan is ze groter dan ik
![]()
![]()
.
Ik ben 1,75quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
1.85m was het toch? Dan ben ik nog langer...
O, nee! Ik maak me ook schuldig aan kritiek!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Sirolf het volgende:
3x raden over welke kritiek we het hebben?
Ja, als je in formats denkt wel, ja. Maar goed, dat is mijn algemene kritiek op 3FM - het hangt te veel op formats. Laat dj's maar lekker kiezen, dan krijg je veel leukere radio.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:35 schreef Sirolf het volgende:
Maar overdag is de muziekkeuze idd wat strakker. Logisch toch?
VanVelzens eerste single is véél te veel gedraaid. Die haat zal daar wel door komen gok ik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:42 schreef broer het volgende:
[..]
O, nee! Ik maak me ook schuldig aan kritiek!
(Enige verschil: de kritiek op Van Velzen is terecht.)
Het moet natuurlijk wel beluisterbaar blijven voor de 'normale' luisteraar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:44 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, als je in formats denkt wel, ja. Maar goed, dat is mijn algemene kritiek op 3FM - het hangt te veel op formats. Laat dj's maar lekker kiezen, dan krijg je veel leukere radio.
Dan ben ik een radiorukker. Niets aan te doen. Mooie geuzennaam, wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:50 schreef Sirolf het volgende:
Het niet hebben van formats en playlists is een typische radiorukker-droom.
De beste benadering daarvan in NL is KXradio.
opzich was het een kritiekloze uitzending afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee joh! Het gaat helemaal niet om de kritiek, maar om het feit dat het niet lekker is om het tijdens een programma te lezen. Da's alles. Tuurlijk, alle kritiek nemen we mee en vinden we súperfijn om - na de programma's- te lezen!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:04 schreef SilentChaos het volgende:
Koffie, sigaretten, bier en een gitaar...Meer heb je niet nodig
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:17 schreef Sirolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |