Nou dan hoop ik dat hij een lekkere vette bankrekening heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Says who?? Misschien krijgt hij wel hele leuke extra stortingen op z'n rekening??
Hij krijgt wellicht het minste in beeld terug, maar iedereen weet toch inmiddels dat dit programma vooral achter de schermen gespeeld wordt?!
Kom op Leandra, je weet wel beter. Dat Huub en Brian beide beschermd worden is duidelijk, maar het is inmiddels meer dan overduidelijk dat Brian heel wat streepjes voor heeft op Huub als het om voortrekken gaat zal toch ook jou niet ontgaan zin? Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
En tsja.... Huub doet natuurlijk braaf wat de Febo zegt dus een dikke middelvinger richting Febo en gewoon een borrel inschenken heeft hij het lef al niet voor... alles om maar in die fucking kutvilla te blijven.
Lieke is toch ook binnen het jaar weggegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
Jaap:"Nieuwe miljonair? Claire en ik kunnen nog worden vervangen."
klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik het waarom Huub pissed is, we kunnen hier wel weet ik veel wat gaan zitten bedenken maar Huub kan net zo goed pissed zijn dat z'n alcoholverbod niet opgeheven wordt...
Ja en Claire zit dan volkomen rustig op haar stoeltjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef diedirk het volgende:
Het meest normale zou zijn dat Claire vervangen wordt, elke nieuwe werkgever kan iemand binnen twee maanden ontslaan wegens wanprestatie
whahaha... jij bent en blijft een grappig wijffiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Zolang Huub zijn scheldkanonnade foutlous weet uit te spreken heeft hij bij mij een straatlengte voor op Brian
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef schatje het volgende:
Iemand met een richtmicrofoon in Eemnes in de buurt? Dan kunnen we horen wat ze bij de Febo bespreken.
Gecompenseerd voor wat, we weten niet eens wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Nu zal boze Huub door achter wle weer worden gecompenseerd...erg oneerlijk allemaal naar andere bewoners toe.
Ik zie alleen dat Brian in beeld meer privileges lijkt te hebben, dat zegt nog niets over wat Huub krijgt... maar aan de andere kant verbaast het me ook niet als er gewoon andere afspraken zijn met Brian dan met Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, je weet wel beter. Dat Huub en Brian beide beschermd worden is duidelijk, maar het is inmiddels meer dan overduidelijk dat Brian heel wat streepjes voor heeft op Huub als het om voortrekken gaat zal toch ook jou niet ontgaan zin? Voorbeelden te over.
Juist daarom ben ik geen fan meer van Huub. Hij had het zo in zich om zonder dat gescheld de rest finaal de hut uit te lullen. Tja...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Zolang Huub zijn scheldkanonnade foutlous weet uit te spreken heeft hij bij mij een straatlengte voor op Brian
Als ze nog in haar proeftijd zit, kan dat zomaar ineens zonder opgaaf van redenen ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Claire zit dan volkomen rustig op haar stoeltje
Jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Dat dus... maar dat weerhoudt ook niemand ervan alvast te roepen dat er weer iets negatiefs voor Huub en vooral positiefs voor Brian en Amanda zit aan te komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Gecompenseerd voor wat, we weten niet eens wat er aan de hand is
1: Dat blijft gissen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zie alleen dat Brian in beeld meer privileges lijkt te hebben, dat zegt nog niets over wat Huub krijgt... maar aan de andere kant verbaast het me ook niet als er gewoon andere afspraken zijn met Brian dan met Huub.
Het verbaast me zelfs niet als Brian moet winnen omdat hij een kind van Holleeder blijkt te zijn en Holleeder aan John de Mol beloofd heeft dat hij Johnny jr. niet zal ontvoeren als Brian wint......
Het verbaast me alleen dat iedereen zich nog zo fucking druk maakt over de vermeende "oneerlijkheid" in een spel waarbij het de bedoeling is dat de grootste hufter wint...
Dat zou best wel eens kunnen komen omdat Huub net zo dat die de grootste ruzie ooit achter heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... maar dat weerhoudt ook niemand ervan alvast te roepen dat er weer iets negatiefs voor Huub en vooral positiefs voor Brian en Amanda zit aan te komen
Ik denk dat de Febo even wacht tot ze weer platgebeld worden door de "het is niet eerlijk" brigade...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:25 schreef avonne het volgende:
eh... diefstal van Brian van persoonlijke materiaal?
Das dan toch wel een exit waardig?
Heeft het nog een staartje gekregen?
kan jij ook gewoon inhoudelijk COSSEN ipv altijd dat speculatievequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef diedirk het volgende:
Wordt mij wel steeds duidelijker dat huub daar echt alles bepaald en dat de stagaires van achter/ redactie totaal grip op hem kwijt zijn.
Huubje boos en meteen mag hij (als enige) WEEEEEER naar achter en worden opeens ook de fakkels weggehaald...
Huubje weer zijn zin dus, laffe sukkels van stagaires bi d redactie daar zeg.
Jammer, ik had wel zin in een relquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef mazaru het volgende:
Huub komt weer lachend binnen! RTL is gaaf zegt hij
Zal wel een grap zijn .Dat gaat Huub toch echt niet verraden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
Huub zegt, volgens mij komt Natasia weer terug.
Neuhhhhjjjjj
En? Hij speelt daar een spelletje..... ondertussen komt hij weer met een big smile binnen... het kan nooit een echt drama geweest zijn dus, maar ondertussen zijn de streamers een uurtje zoet geweest met de vermeende oneerlijkheid jegens Huub...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen komen omdat Huub net zo dat die de grootste ruzie ooit achter heeft gehad.
En omdat Brrr zit te giechelen als een ouwe heks
Nee is juist gaafquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:34 schreef diedirk het volgende:
En niemand vind het raar dat huub weer als enige alles weet en zelfs nu dus weer zijn zin heeft gekregen?
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
Wordt het al tijd voor een WOS (Wedden Op Streams)??
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef T-lex het volgende:
De manier waarop Brian ineens naar de gitaar greep doet me denken dat hij ook iets "minder leuks" verwacht vanavond nu ineens die fakkels er staan.
Kan er nog een nieuwe miljonair komen, nee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |