Wie wat waar waarom wanneerquote:Op woensdag 13 februari 2008 00:45 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik heb net van een onbekende in de trein z'n telefoonnummer gekregen.
Mijn moeder zei altijd dat ik geen dingen van vreemde mensen mocht aannemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:45 schreef Soempie het volgende:![]()
Ik heb net van een onbekende in de trein z'n telefoonnummer gekregen.
Goed punt. Red...ouders>garage?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:10 schreef ElizabethR het volgende:
iamredleader, wat een ongelooflijk leuke verrassing is dat!!
Jammer dat het niet precies op Valentijn is.
Jaloers is! Ik weet precies hoe het voelt om dat buiten te lopenquote:En toch HT, eerlijkheid duurt het langst hoor!! In ieder geval keigoed dat je het vak hebt gehaald![]()
Mogguh Nem
Ik heb zojuist genoten van het naar mijn werk rijden. Alles stijf bevroren en onder de rijp, een pracht van een zonsopkomst, die ervoor zorgt dat alles gaat 'dampen' , dus alle meertjes hadden een prachtige nevel van mist boven zich hangen, en hier en daar stonden er koeien en schaappies met hun poten in de mist.
Het wordt vandaag alweer een stralende dag![]()
![]()
Hoe kan dat eigenlijk? Mijn zusje heeft wel es gehad met een lens dat er opeens een soort vlekje op zat en die was er niet af te halen zonder de camera open te makenquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik moet zo de deur uit om mijn cameras schoon te laten maken. Er zit stof op de chip. Of olie
Kan olie van de sluiter zijn of een schraapsel van het sluitermechanisme of van de zoomring.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hoe kan dat eigenlijk? Mijn zusje heeft wel es gehad met een lens dat er opeens een soort vlekje op zat en die was er niet af te halen zonder de camera open te maken
quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Soempie, vertel op! We willen alles weten, alles!
Okay, bijna alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |