Dank en studeer zequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
I know
Je moet op internet kijken of je het kunt vinden swa
.org
Doe er een www voor en alles komt goedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank en studeer ze![]()
Ik ga kijken of ik dit snap
Uw taxi opereerde nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dank en studeer ze![]()
Ik ga kijken of ik dit snap
aandachtsgeil mediageil programma makers omkopen met rechten van hazes-rommel muziekquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Zoon en dochter Hazes bij DWDD, waarom?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Is die ondertiteling van de Groningers in 40 dagen zonder sex nou echt nodig?
Ik heb aangetrouwde familie in Delfzijl gehad en ik verstond er werkelijk geen moer van wat ze daar onderling bespraken. 'Randstad-ertje pesten' door bewust dialect te gaan praten en kijken wat onze reaktie was was ooit de reden tot een fikse ruzie, nadat ik had gezegd niet ruim 400 kilometer heen en weer voor Jan Lul te hebben gereden...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ja ik loop al 6 jaar rond in Groningen dus dat zal het wel zijn dan
Ik heb een hekel aan mensen die elkaar 'onverstaanbaar' noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb aangetrouwde familie in Delfzijl gehad en ik verstond er werkelijk geen moer van wat ze daar onderling bespraken. 'Randstad-ertje pesten' door bewust dialect te gaan praten en kijken wat onze reaktie was was ooit de reden tot een fikse ruzie, nadat ik had gezegd niet ruim 400 kilometer heen en weer voor Jan Lul te hebben gereden...
Hetzelfde geldt overigens voor Limburgers, vooral in de grensstreek met Duitsland zoals Kerkrade en Friezen. Niet te verstaan en daar doe ik dan ook geen moeite voor.
En soms krijg ik te horen dat mensen mij niet kunnen verstaan, hoewel ik slechts een lichte Amsterdamse tongval heb...
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die elkaar 'onverstaanbaar' noemenLimburgers, Amsterdammers, Groningers, Achterhoekers, ze zijn allemaal gewoon te verstaan en geen van allen is te verstaan als dialect gepraat wordt. Het is heus niet zo dat een Limburger stom is, omdat je toevallig zelf uit de achterhoek komt
Dan zijn we het eens, want mensen die in hun dialect (of de taal van geboorteland terwijl ze elders wonen/leven/werken) praten in het bijzijn van mensen die dat dialect niet spreken/kunnen verstaan, die zijn pas stom...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die elkaar 'onverstaanbaar' noemenLimburgers, Amsterdammers, Groningers, Achterhoekers, ze zijn allemaal gewoon te verstaan en geen van allen is te verstaan als dialect gepraat wordt. Het is heus niet zo dat een Limburger stom is, omdat je toevallig zelf uit de achterhoek komt
Het zielige voor Limburgers is helaas dat ze gewoon dom *klinken*.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
College morgen om 9 uur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:11 schreef LadyBlack het volgende:
Ja voor het mooie weer hoef je hier niet te komen Soemp.......
Wat motiveert je om toch te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |